annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen klantenzone lukt niet?

Topic gestart op: 12-11-18 09h26

Antwoorden: 5 antwoorden

wnsnipes
Aspirant verkenner

Inloggen klantenzone lukt niet?

OPGELOST

Zijn er problemen met inloggen in de klantenzone via PC? Ik gebruikt Firefox, laatste update, maar bij elke klik, moet ik mezelf terug inloggen.

Met Chrome heb ik die problemen niet.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@wnsnipes het probleem ligt aan de webbrowser en dat heeft niks met de website van Orange te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@wnsnipes het probleem ligt aan de webbrowser en dat heeft niks met de website van Orange te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


germaike
Aspirant verkenner

Beste,

Ondertussen lukt het me wel en log ik in zonder problemen? Updates doorgevoerd?

In ieder geval was het antwoord op deze vraag niet constructief en niet behulpzaam.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@germaike  schreef:

Beste,

Ondertussen lukt het me wel en log ik in zonder problemen? Updates doorgevoerd?

In ieder geval was het antwoord op deze vraag niet constructief en niet behulpzaam.


Tegen wie heb je het nu? Je antwoord op een post van een jaar oud ... En over welk "antwoord" heb je het dan ?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
germaike
Aspirant verkenner

Hey ,

Ik heb nu hetzelfde probleem. 

probleemstelling:

  1. Ik open de website orange.be in chrome,edge, icognito chrome
  2. Ik geef mijn email in
  3. Ik geef mijn wachtwoord in
  4. ik klik op submit
  5. Na submit stuurt hij mij naar de franse website en ik kan niet inloggen en ik krijg geen foutmelding.

Heb ondertussen ook nog mijn wachtwoord veranderd zonder resultaat. Dit heb ik ook tweemaal moeten doorlopen omdat ik letterlijk een technische fout (500) kreeg bij het opslaan van mijn nieuw wachtwoord.

 

Volgens mij loopt er iets mis. ook lopen er veel dingen fout als ik in de inspector kijk!

Kan je niet toch eens nakijken of er niets mis is?

thx

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen