annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan me niet inloggen op de klantenzone

Topic gestart op: 18-09-18 16h21

Antwoorden: 4 antwoorden

petra
Aspirant verkenner

Kan me niet inloggen op de klantenzone

Ik heb nu een Gsm abonnement bij orange ( tv en internet volgt , problemen omdat telenet mijn kabel niet komt aansluiten in hun kast buiten ) . Ik probeer al vanaf begin augustus me aan te melden in de klantenzone . Ik krijg steeds de melding dat ik een geldig gsm nr moet ingeven . Dit doe ik want heb voor het gsm nr al een faktuur gekregen ......wat loopt er fout Orange 

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb nu een Gsm abonnement bij orange ( tv en internet volgt , problemen omdat telenet mijn kabel niet komt aansluiten in hun kast buiten ) . Ik probeer al vanaf begin augustus me aan te melden in de klantenzone . Ik krijg steeds de melding dat ik een geldig gsm nr moet ingeven . Dit doe ik want heb voor het gsm nr al een faktuur gekregen ......wat loopt er fout Orange

Ugh @petra,

 

Helaas ondervinden we momenteel met de Orange klantenzone wat hinder.

 

De Orange-stamleden verzekerden me dat volgende week alles naar behoren zou moeten werken.

 

Bedankt voor je geduld, beste Triber!

 

Ga waarheen de wind je brengt.

🐺 Totem 🐺

0 pluimen
MichelMorren
Rekruut scout

Ik probeer dit al maanden, zonder resultaat. Ik verander mijn paswoorden constant. Ik kan mij niet opnieuw registreren. Niets lukt
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 

Ik probeer dit al maanden, zonder resultaat. Ik verander mijn paswoorden constant. Ik kan mij niet opnieuw registreren. Niets lukt

 

 

Ugh @MichelMorren,


Heb jij reeds de hulp ingeschakeld van onze Orange-stamleden? Zij kunnen dit voor je nakijken en je toegang verschaffen tot je klantenzone!

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
NaughtyByNature
Leidende verkenner

@MichelMorren

Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord (reder) te bekomen via mail. 

Dit heeft mijn probleem in het verleden opgelost. 

Leden met de meeste pluimen