annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Leesbaarheid factuur

Topic gestart op: 27-03-19 20h31

Antwoorden: 5 antwoorden

ybeer
Aspirant verkenner

Leesbaarheid factuur

@ Orange,  Geachte, kan er overwogen worden om de leesbaarheid van de papieren factuur te verbeteren ? Hier bedoel ik met name de oranje blok waarin julle de betalingdetails vermelden. De witte tekst met oranje achtergrond is voor mij heel slecht, zelfs onmogelijk te lezen. Ik moet hiervoor telkens beroep doen op derden. Dank om dit eventueel in overweging te nemen en met vriendelijke groeten.

Labels (3)
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@ Orange,  Geachte, kan er overwogen worden om de leesbaarheid van de papieren factuur te verbeteren ? Hier bedoel ik met name de oranje blok waarin julle de betalingdetails vermelden. De witte tekst met oranje achtergrond is voor mij heel slecht, zelfs onmogelijk te lezen. Ik moet hiervoor telkens beroep doen op derden. Dank om dit eventueel in overweging te nemen en met vriendelijke groeten.

Ugh @ybeer,

 

Bedankt voor je rooksignaal! Ik heb de betrokken Orange-stamleden ingelicht over je rooksein.

 

Je bijdrage kan heel de stam helpen!

 

Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn!

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Joey
Aspirant verkenner

Goed idee

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ybeer  is het misschien niet een idee om de facturen per mail te ontvangen? Deze zijn goed leesbaar en makkelijk af te drukken zodat u ze kan archiveren. Maar de facturen blijven ook bewaard dan via de ' klantenzone ' . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ybeer
Aspirant verkenner

Beste, dank voor het voorstel, maar ik veronderstel wel dat ik niet de enige persoon ben met dit praktische probleem en mails, goed idee maar we worden dagelijke gespamd met zulk een hoeveelheid mails, dat ik vrees dat ik deze dan ga missen en dat kan dan ook weer niet de bedoeling zijn. Even gewoon de tekst aanpassen naar een donkere kleur zou een mogelijks een duurzame oplossing kunnen zijn. Dit zowel voor papieren als electronische facturen. Met vriendelijke groeten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen