annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data verdwenen

Topic gestart op: 22-05-18 23h56

Antwoorden: 6 antwoorden

BenoitLuyts
Rekruut scout

Mobiele data verdwenen

OPGELOST

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Ugh! @BenoitLuyts

 

Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
EllenThompson
Aspirant verkenner

Heeft mijn man ook al een maand aan de hand. Reeds 2 maal contact opgenomen met de klantendienst maar er komt geen schot in de zaak. 
mijn man heeft het nogthans nodig voor zijn werk. dus is niet handig dat je geen mobiele data kan gebruiken zonder dat je op WiFi zit.

Hij heeft 20GB maar kan deze gewoon niet gebruiken.

0 pluimen
Zakaria
Gewaardeerd verkenner

Ik heb hetzelfde probleem ook voor pff 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Ugh! @BenoitLuyts

 

Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.

 

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

De vraag om in te loggen krijg ik alleen als ik WiFi aanzet buitenhuis, nooit met mobiele data via 4G. Zou het kunnen dat je beide door elkaar haalt? Het gaat hier dus ook om twee verschillende surfkredieten, eentje van uw internet abonnement (WiFi en PC thuis) en eentje van uw gsm abonnement (4G).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen