annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog geen terugbetaling Easy Internet@home?

Topic gestart op: 16-01-19 20h13

Antwoorden: 4 antwoorden

PowerChaos
Ervaren verkenner

Nog geen terugbetaling Easy Internet@home?

OPGELOST

 

Goedendag iedereen

hier onder kan je de volledige uitleg lezen waar dit over gaat

ofwel het geen ik ook via email naar de klantendienst heb gestuurt

of in kort

hoelang kan het duren om een crediet nota te krijgen of een terugstorting van een automatisch geanulleerde aankoop ?

Spoiler

2 maand geleden heb ik internet@home besteld via de website
deze bestelling was niet doorgegaan in het systeem
de dag erna heb ik ik de winkel zelf een flybox gekocht

op dit moment heb ik nog altijd geen terugstorting gekregen van de online aankoop van de flybox

ik heb de klantendienst al een paar keer gebeld en gevraagd om het bedrag van de flybox van mijn factuur te halen, zodat ik technisch mijn geld terug heb gekregen door een goedkoper factuur ( ofwel credit nota genaamd ) aangezien er nog altijd geen terugstoring is gebeurd

vorige maand was de laatste keer dat ik belde, en kreeg toen te horen dat ze er mee bezig waren maar dat er nog geen antwoordt beschikbaar is

nu zijn we een maand verder , buiten dat ik door de sales word opgebeld voor een ander pakket is dit probleem nog altijd niet opgelost

kan u mij informeren hoever dit staat ? want mijn volgende factuur moet betaald worden en ik zou heel graag die crediet nota op deze factuur hebben in plaats van elke maand te contacteren om te horen dat het nog niet in orde is

zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben ?

en hoe is het opgelost geraakt ?

 mvg

PowerChaos

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 

Goedendag iedereen

hier onder kan je de volledige uitleg lezen waar dit over gaat

ofwel het geen ik ook via email naar de klantendienst heb gestuurt

of in kort

hoelang kan het duren om een crediet nota te krijgen of een terugstorting van een automatisch geanulleerde aankoop ?

Spoiler (Markeren om te lezen)

2 maand geleden heb ik internet@home besteld via de website
deze bestelling was niet doorgegaan in het systeem
de dag erna heb ik ik de winkel zelf een flybox gekocht

op dit moment heb ik nog altijd geen terugstorting gekregen van de online aankoop van de flybox

ik heb de klantendienst al een paar keer gebeld en gevraagd om het bedrag van de flybox van mijn factuur te halen, zodat ik technisch mijn geld terug heb gekregen door een goedkoper factuur ( ofwel credit nota genaamd ) aangezien er nog altijd geen terugstoring is gebeurd

vorige maand was de laatste keer dat ik belde, en kreeg toen te horen dat ze er mee bezig waren maar dat er nog geen antwoordt beschikbaar is

nu zijn we een maand verder , buiten dat ik door de sales word opgebeld voor een ander pakket is dit probleem nog altijd niet opgelost

kan u mij informeren hoever dit staat ? want mijn volgende factuur moet betaald worden en ik zou heel graag die crediet nota op deze factuur hebben in plaats van elke maand te contacteren om te horen dat het nog niet in orde is

2 maand geleden heb ik internet@home besteld via de websitedeze bestelling was niet doorgegaan in het systeemde dag erna heb ik ik de winkel zelf een flybox gekochtop dit moment heb ik nog altijd geen terugstorting gekregen van de online aankoop van de flyboxik heb de klantendienst al een paar keer gebeld en gevraagd om het bedrag van de flybox van mijn factuur te halen, zodat ik technisch mijn geld terug heb gekregen door een goedkoper factuur ( ofwel credit nota genaamd ) aangezien er nog altijd geen terugstoring is gebeurdvorige maand was de laatste keer dat ik belde, en kreeg toen te horen dat ze er mee bezig waren maar dat er nog geen antwoordt beschikbaar isnu zijn we een maand verder , buiten dat ik door de sales word opgebeld voor een ander pakket is dit probleem nog altijd niet opgelostkan u mij informeren hoever dit staat ? want mijn volgende factuur moet betaald worden en ik zou heel graag die crediet nota op deze factuur hebben in plaats van elke maand te contacteren om te horen dat het nog niet in orde is

zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben ?

en hoe is het opgelost geraakt ?

 mvg

PowerChaos

Ugh @PowerChaos,

 

Ow :-(!

 

Ik ben mijn licht gaan opsteken in het Orange-dorp. Zij hebben vandaag gezorgd voor de terugbetaling van je Flybox. 😄 De terugbetaling vindt plaats binnen de tien dagen.

 

Bedankt voor je geduld én begrip!

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Groet 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 

Goedendag iedereen

hier onder kan je de volledige uitleg lezen waar dit over gaat

ofwel het geen ik ook via email naar de klantendienst heb gestuurt

of in kort

hoelang kan het duren om een crediet nota te krijgen of een terugstorting van een automatisch geanulleerde aankoop ?

Spoiler (Markeren om te lezen)

2 maand geleden heb ik internet@home besteld via de website
deze bestelling was niet doorgegaan in het systeem
de dag erna heb ik ik de winkel zelf een flybox gekocht

op dit moment heb ik nog altijd geen terugstorting gekregen van de online aankoop van de flybox

ik heb de klantendienst al een paar keer gebeld en gevraagd om het bedrag van de flybox van mijn factuur te halen, zodat ik technisch mijn geld terug heb gekregen door een goedkoper factuur ( ofwel credit nota genaamd ) aangezien er nog altijd geen terugstoring is gebeurd

vorige maand was de laatste keer dat ik belde, en kreeg toen te horen dat ze er mee bezig waren maar dat er nog geen antwoordt beschikbaar is

nu zijn we een maand verder , buiten dat ik door de sales word opgebeld voor een ander pakket is dit probleem nog altijd niet opgelost

kan u mij informeren hoever dit staat ? want mijn volgende factuur moet betaald worden en ik zou heel graag die crediet nota op deze factuur hebben in plaats van elke maand te contacteren om te horen dat het nog niet in orde is

2 maand geleden heb ik internet@home besteld via de websitedeze bestelling was niet doorgegaan in het systeemde dag erna heb ik ik de winkel zelf een flybox gekochtop dit moment heb ik nog altijd geen terugstorting gekregen van de online aankoop van de flyboxik heb de klantendienst al een paar keer gebeld en gevraagd om het bedrag van de flybox van mijn factuur te halen, zodat ik technisch mijn geld terug heb gekregen door een goedkoper factuur ( ofwel credit nota genaamd ) aangezien er nog altijd geen terugstoring is gebeurdvorige maand was de laatste keer dat ik belde, en kreeg toen te horen dat ze er mee bezig waren maar dat er nog geen antwoordt beschikbaar isnu zijn we een maand verder , buiten dat ik door de sales word opgebeld voor een ander pakket is dit probleem nog altijd niet opgelostkan u mij informeren hoever dit staat ? want mijn volgende factuur moet betaald worden en ik zou heel graag die crediet nota op deze factuur hebben in plaats van elke maand te contacteren om te horen dat het nog niet in orde is

zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben ?

en hoe is het opgelost geraakt ?

 mvg

PowerChaos

Ugh @PowerChaos,

 

Ow :-(!

 

Ik ben mijn licht gaan opsteken in het Orange-dorp. Zij hebben vandaag gezorgd voor de terugbetaling van je Flybox. 😄 De terugbetaling vindt plaats binnen de tien dagen.

 

Bedankt voor je geduld én begrip!

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Groet 🏹

patrick2
Wijze
Wijze

@PowerChaos normaal gezien , en let wel ik zeg normaal gezien , zou er eerst aan dat bedrag voldaan moet worden voor al eer men een credit nota kan maken of kan terug betalen. Maar u zegt dat ze er al mee bezig zijn dus zou zo veel mogelijk contact houden met de klantendienst hier over. U kan ook met de messenger sturen via facebook omdat ze daar ook redelijk snel antwoorden. Misschien zijn er andere die dit gelijkaardig hebben voor gehad . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PowerChaos
Ervaren verkenner

Het probleem is eigenlijk het volgende

aangezien ik mijn factuur al betaald heb konden ze geen Credit nota maken

dus nu is het omgekeerd dan ? Eerst factuur betalen om een crediet nota te kunnen krijgen ?

ik zal nog wel even afwachten tot volgende maand want ik moet mijn factuur ook terug betalen xd

het zou handig zijn om te weten wat er nu gaat gebeuren

maar het laatste dat ik had gehoord was dat ze er mee bezig waren ( vorige maand ) 

 

mvg

PowerChaos

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @PowerChaos  als er een creditnota werd opgemaakt ga je die rond de datum dat de maandelijkse factuur komt zien verschijnen in de klantenzone en app.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen