annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Topic gestart op: 25-02-19 15h51

Antwoorden: 88 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.

Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!

Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?

mvg,
Aquaman

0 pluimen
88 ANTWOORDEN 88
patrick2
Wijze
Wijze

Heb net eens gezien op mijn factuur van vorige maand en ja inderdaad daar staan ook 50 berichten bij die speciale nummers. zat al te denken misschien de bericht gevingen van de factuur of als er werken zijn of als men inlogt op my orange. Maar dat zou niet mogelijk moeten zijn aangezien er sms'en gestuurd worden. @Totem  zou u misschien hier een verklaring voor kunnen geven ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste Tribers,

 

Mijn rooksignaal was inderdaad wat troebel. Hiervoor mijn welgemeende excuses.

 

Wat er aan de basis lag van de sms'jes is Visual Voicemail en niet Facetime/iMessage!

 

 

Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn!

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Petula
Gewaardeerd verkenner

En wat is VVM grts

0 pluimen
Petula
Gewaardeerd verkenner

Net opgezocht, is dat als iemand je belt en een bericht inspreekt dat je het achteraf op je gsm kunt lezen, grts 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat inloggen op MyOrange er al zeker voor iets tussen zit. Een soort van authentificatie vermoed ik.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen