annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Topic gestart op: 25-02-19 15h51

Antwoorden: 88 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.

Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!

Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?

mvg,
Aquaman

0 pluimen
88 ANTWOORDEN 88
Petula
Gewaardeerd verkenner

Er staat ‘nine’ op de gsm, is dit dezelfde

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Petula  schreef:

Er staat ‘nine’ op de gsm, is dit dezelfde


Wat bedoel je? Is dat de naam van een app of het merk van iets of ... ? Waar staat dat?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb nog iets gevonden voor ringring: ditmaal aan elkaar geschreven, zonder streepje ertussen. Is iets heel anders dan fietsen ...

https://www.ringring.be/nl/over-ons/#about-know-everything-about-us

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ring-ring is een bedrijf dat er voor zorgt dat providers smsen kunnen versturen. Diensten kunnen daar door verzorgt worden . Dit heb ik ook al opgezocht omdat erbij mij ook regelmatig ringring staat . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  ring-ring is een bedrijf dat er voor zorgt dat providers smsen kunnen versturen. Diensten kunnen daar door verzorgt worden . Dit heb ik ook al opgezocht omdat erbij mij ook regelmatig ringring staat . 


Patrick, ik heb intussen vastgesteld dat je goed moet opletten hoe je het schrijft: ring-ring en ringring zijn twee totaal verschillende dingen .... Dat bedrijf dat jij bedoelt is ringring ZONDER streepje ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen