annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app geeft verbruik niet meer weer

Topic gestart op: 22-09-18 08h11

Antwoorden: 8 antwoorden

DennisL
Aspirant verkenner

Orange app geeft verbruik niet meer weer

OPGELOST

 

 

A10E3C58-1AF1-42B2-8BBF-7C8C638B8B2C.jpeg

 

sinds de update naar de laatste versie geeft de orange app mijn verbruik niet meer weer.

ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en op data terug te downloaden, telefoon uit en terug aanzetten, ... maar zonder succes.

iemand een idee hoe dit opgelost kan geraken ?

alvast bedankt

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@DennisL dan zou ik toch met de klantendienst contact opnemen zodat de technische dienst het eens onder de loep neemt . 

Wat u eventueel nog zou kunnen proberen is met een ander toestel testen dus uw simkaart ff omzetten en de app installeren. Mocht het dan wel zichtbaar zijn ligt het aan de software op uw gsm mocht het dan hetzelfde zijn ja dan moet de technische dienst het oplossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
MostafaBou
Aspirant verkenner

Verwijder de app en reinstalleer hem anders verwijder de cache via setting en probeer opnieuw

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DennisL probeer ff uw simkaart uit uw toestel te halen. Wacht heel ff tot ongeveer bijna een minuut en steek uw simkaart terug in. dan naar uw app gaan en opstarten . Waarschijnlijk krijgt u eerst een sms met een code omdat deze nu denkt dat u een nieuw toestel heeft door de kaart eruit te hebben gehaald. Let me now ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DennisL
Aspirant verkenner

Hoi Patrick,

bedankt voor het idee, maar helaas heeft het niet gewerkt.

dus als iemand nog een andere suggestie heeft, hoor ik het graag.

mvg

Dennis

patrick2
Wijze
Wijze

@DennisL dan zou ik toch met de klantendienst contact opnemen zodat de technische dienst het eens onder de loep neemt . 

Wat u eventueel nog zou kunnen proberen is met een ander toestel testen dus uw simkaart ff omzetten en de app installeren. Mocht het dan wel zichtbaar zijn ligt het aan de software op uw gsm mocht het dan hetzelfde zijn ja dan moet de technische dienst het oplossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen