annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Type GSM aanpassen in de klantenzone

Topic gestart op: 18-01-19 22h52

Antwoorden: 8 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Type GSM aanpassen in de klantenzone

OPGELOST

Ik heb volgende vraag:

In de klantenzone, onder de tab "Mijn toestellen" kun je onder andere zien staan welke gsm je in gebruik hebt.

Dat is heel mooi, maar waar of hoe kan ik dat aanpassen? Of kan ik het zelf niet aanpassen? Het is namelijk zo dat ik de "oude" foon van onze jongste dochter heb overgenomen nadat zij er eentje van het werk gekregen had. In mijn klantenzone blijft echter mijn eigen oude foon vermeld staan.

Zodus, wie weet het antwoord op de vraag: wie of hoe kan dit aanpassen / aangepast worden?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 de aanpassing gaat vanzelf. Zodra je simkaart er langere tijd in gebruikt gebeurt de aanpassing heb hetzelfde voor gehad. Maar dit duurd wel een tijdje. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 de aanpassing gaat vanzelf. Zodra je simkaart er langere tijd in gebruikt gebeurt de aanpassing heb hetzelfde voor gehad. Maar dit duurd wel een tijdje. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Aha OK, dus gewoon het Orange basisprincipe eerbiedigen: oefen een beetje geduld en het komt in orde Smiley TongSmiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 yep en het gaat vanzelf 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Thx Patrick, als het aangepast is ga ik uw antwoord als oplossing markeren. Daardoor ga jij dan ook weten dat het in orde is Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen