annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vanwaar de kosten buiten bundel

Topic gestart op: 22-02-18 07h27

Antwoorden: 3 antwoorden

cindydekerpel
Rekruut scout

Vanwaar de kosten buiten bundel

OPGELOST

Op de app en op de factuur staan soms kosten buiten bundel vermeld zonder verder specificatie.

Het zou heel handig zijn als dit ook appart gespecifieerd zou worden, zodat we kunnen zien wat en wanneer we iets buiten bundel doen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@cindydekerpel  schreef:

Op de app en op de factuur staan soms kosten buiten bundel vermeld zonder verder specificatie.

Het zou heel handig zijn als dit ook appart gespecifieerd zou worden, zodat we kunnen zien wat en wanneer we iets buiten bundel doen.


Hey @cindydekerpel,

Goed nieuws! Orange luistert naar zijn Tribe-stamleden!

Voortaan zijn de details van het verbruik buiten abonnement zichtbaar in My Orange app én in de Klantenzone. Zo kan je zelf nagaan welk verbruik niet inbegrepen is in zijn abonnement.

De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.

Vergeet wel niet de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren ;-)!

Groetjes

Assia

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@cindydekerpel  schreef:

Op de app en op de factuur staan soms kosten buiten bundel vermeld zonder verder specificatie.

Het zou heel handig zijn als dit ook appart gespecifieerd zou worden, zodat we kunnen zien wat en wanneer we iets buiten bundel doen.


Hey @cindydekerpel,

Goed nieuws! Orange luistert naar zijn Tribe-stamleden!

Voortaan zijn de details van het verbruik buiten abonnement zichtbaar in My Orange app én in de Klantenzone. Zo kan je zelf nagaan welk verbruik niet inbegrepen is in zijn abonnement.

De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.

Vergeet wel niet de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren ;-)!

Groetjes

Assia

Lve
Aspirant verkenner

Hallo Assia, 

 

ik kan de nieuwste versie niet installeren (of weet toch niet hoe).

Liesbet

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo Cindy,

 

Bedankt voor je bericht. Je kan een gedetailleerd overzicht terugvinden van je volledige verbruik op je factuur in je klantenzone. Je gaat naar 'Mijn facturen' en klikt op het pijltje naast je factuur. Daarna kan je kiezen voor factuuranalyse. Tijdens de lopende facturatieperiode is het inderdaad niet mogelijk om meer details te raadplegen. 

Ik kreeg feedback van mijn collega. Er wordt inderdaad gewerkt aan een oplossing om tijdens de lopende factuur meer details te krijgen over waaruit je buiten bundel exact bestaat. We hebben momenteel nog geen datum waarop dit uitgerold zal worden. 

 

Groetjes,

Totem

Leden met de meeste pluimen