annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verwarrende gegevens in de klantenzone en de app

Topic gestart op: 04-07-18 16h16

Antwoorden: 6 antwoorden

Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Verwarrende gegevens in de klantenzone en de app

OPGELOST

Hallo,
Ik ben onlangs klant geworden van Orange, ik heb een LOVE abonnement genomen met 1 koala en 1 dolfijn en natuurlijk internet en tv.
De Love bundel beloofde 8 gig ipv 4 gig en voor het dolfijn nummer 3 gig ipv 1,5 gig.
De aansluiting en de overgang is reeds achter de rug. Beide nummers werken, tv en internet werkt perfect.
In de klantenzone zie ik nergens mijn tv of internetaansluiting staan. Enkel de mobiele nummers zie ik. De data kloppen niet want de extra dubbele mobiele data zijn nergens vermeldt. Niet in de app, niet in de klantenzone.
Geen extra menu's in de app, geen extra info. Het lijkt alsof ik alleen maar 2 gsm-nummers heb en niets van tv of internet.
Loopt er ergens iets mis? Wanneer ik contact opneem met het nummer 5000 hoor ik alleen "hallo, welkom bij orange", vervolgens niets meer en dan een bezettoon....
Wie, oh wie brengt duidelijkheid voor mij?
Alvast bedankt.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Intussen is het probleem van de dubbele data opgelost. We hebben beiden een sms ontvangen dat de dubbele data toegevoegd is en het "bonus balkje" is ook verschenen in de app.

Het zal allemaal wat langer duren dan voorzien. 

Toch iedereen bedankt om mee naar een oplossing te zoeken. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Intussen is het probleem van de dubbele data opgelost. We hebben beiden een sms ontvangen dat de dubbele data toegevoegd is en het "bonus balkje" is ook verschenen in de app.

Het zal allemaal wat langer duren dan voorzien. 

Toch iedereen bedankt om mee naar een oplossing te zoeken. 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,
Ik ben onlangs klant geworden van Orange, ik heb een LOVE abonnement genomen met 1 koala en 1 dolfijn en natuurlijk internet en tv.
De Love bundel beloofde 8 gig ipv 4 gig en voor het dolfijn nummer 3 gig ipv 1,5 gig.
De aansluiting en de overgang is reeds achter de rug. Beide nummers werken, tv en internet werkt perfect.
In de klantenzone zie ik nergens mijn tv of internetaansluiting staan. Enkel de mobiele nummers zie ik. De data kloppen niet want de extra dubbele mobiele data zijn nergens vermeldt. Niet in de app, niet in de klantenzone.
Geen extra menu's in de app, geen extra info. Het lijkt alsof ik alleen maar 2 gsm-nummers heb en niets van tv of internet.
Loopt er ergens iets mis? Wanneer ik contact opneem met het nummer 5000 hoor ik alleen "hallo, welkom bij orange", vervolgens niets meer en dan een bezettoon....
Wie, oh wie brengt duidelijkheid voor mij?
Alvast bedankt

 

Ugh @Dagoke,

 

Allereerst: Wees welgekomen in ons L❤️VE Orange-dorp!

 

48 uur na je installatie, zou je moeten genieten van dubbele data. Je ziet in je My Orange app een extra balkje "data bonus". ➡️ (klikken op verbruik + naar beneden scrollen)

 

Indien niet? Aarzel zeker niet om de hulp in te schakelen van onze Orange-stamleden.

 

Je verbruik van je internet kan je opvolgen na je eerste factuur internet & TV. Ook kan je op je factuur je verbruik nakijken. Vergeet niet, beste aspirant verkenner, dat je geniet van onbeperkt internet. Surf erop los!

 

🌵 Totems Groet 🌵

 

 

Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor uw uitleg. In de app zie ik nergens (en geloof me ik heb echt op alles geklikt hoor) zie ik nergens een balkje "extra bonus". Ik zal dus best eens naar 5000 bellen en vragen om een en ander na te kijken. 

Toch bedankt voor uw hulp. 

0 pluimen
KevinSmeyers
Gewaardeerd verkenner

Als je in de app tikt op je dataverbruik, kom je op een nieuwe pagina. Daar kon je bent mij iets na de aansluiting niet alleen je data vinden, maar er onder ook je data bonus (verdubbeling).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen