annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?

Topic gestart op: 02-02-19 12h03

Antwoorden: 14 antwoorden

Jorik
Gewaardeerd verkenner

Waar vind ik de gedetailleerde factuur van mijn vaste lijn?

OPGELOST

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo Tribe,

Op mijn huidige factuur worden er extra kosten aangereken voor: "Premium betaalnummers 12/2018".

Ik kan me niet herinneren dat ik een oproep heb gedaan naar een betaalnummer. Kan ik ergens een lijst met mijn oproepen terugvinden? Bij Telenet kreeg je dit detail mee op de factuur, op de orange factuur vind ik dit niet terug.

Groetjes

Ugh  @Jorik,

 

Je gedetailleerde factuur van je vaste lijn vind je op je klantenzone:

 

Tabblad " Mijn Facturen" → Download → Mijn factuuranalyse

 

 

Klik op fixed phone details

Opgelet !

Je factuur voor je vaste telefoon begint op de eerste dag en eindigt op de laatste dag van de maand. Het totale bedrag verschijnt op de volgende factuur.

Met andere woorden je Orange factuur bevat oproepen van de maand die geëindigd is VOOR de start van de facturatieperiode van die factuur

 

 

 

 

Vrij ben je in je dromen

  🏹 Totems Groet 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Jorik
Gewaardeerd verkenner

@Totem: Helaas nog geen beterschap. Ik gebruik Google Chrome als standaard browser, maar heb ook geen geprobeerd in Microsoft Edge, beiden geven de foutmelding zoals ik eerder beschreef.

Toch bedankt voor uw opvolging!

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem: Helaas nog geen beterschap. Ik gebruik Google Chrome als standaard browser, maar heb ook geen geprobeerd in Microsoft Edge, beiden geven de foutmelding zoals ik eerder beschreef.

Toch bedankt voor uw opvolging!

Ugh @Jorik,

 

In overleg met de Orange-stamleden van de technische dienst, raadt Totem je aan om contact met ze op te nemen.

 

Je kan hen contacteren via het gratis nummer 5000: optie 4-3-2-1.


Ze verwachten je rooksein.

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorik heb eens gekeken , want belofte maakt schuld , en ook ik zie geen details op de factuur van de vaste lijn. Denk dat het er niet op komt omdat men onbeperkte belminuten heeft maar aan de andere kant ziet men niet de nummers. Zou eens de klantendienst bellen of u kan aanvragen dat dit wel op de factuur komt. Normaal gezien zou het op de factuur moeten komen om te weten welke nummers er gebeld worden . Ook als het gaat om premium nummers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jorik
Gewaardeerd verkenner

Heb net een mailtje gestuurd naar de klantendienst.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2

Ik heb geen vaste lijn, dus kan niet checken. Heb je op een papieren factuur gekeken of via de app? Via de app kun je een gedetailleerde factuur bekijken. Staat daar ook niks op?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen