annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

20GB extra opgebruikt en in rode letters in de App

Topic gestart op: 07-05-24 21h15

Antwoorden: 5 antwoorden

Virannha
Ervaren verkenner

20GB extra opgebruikt en in rode letters in de App

OPGELOST

Mijn GO Intense heeft normaal 80GB + 20GB extra, maar alle data in de App worden afgetrokken van de 20GB extra surfvolume - nu 19,61GB verbruikt staat er - terwijl bij surfvolume 80GB staat: 0GB verbruikt volgens de MyOrange App.

De 20GB staat nu met een rode cirkel er rond. Ik ben er niet gerust op... Wat gebeurt er als die 20GB op zijn, schakelt die automatisch over naar de 80GB surfvolume? Indien ja, waarom niet gewoon 100GB als surfvolume aangeven??? Indien nee, wat moet ik dan doen om op internet te geraken? Ik kreeg eerder een waarschuwing dat 80 percent van mijn volume opgebruikt was... 

Ik zit dus in het buitenland en zie na meer dan een week surfen nog steeds staan dat ik 45GB surfvolume EU beschikbaar heb in het buitenland... toen we Frankrijk binnenreden had ik een 4GB verbruikt dus zou dat nu al bijna 16GB moeten zijn.... Raar allemaal..... Is er iemand die het begrijpt aub?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @Virannha ,

Het is normaal, het wordt eerst afgetrokken van de 20GB en dan van de 80GB 😉
@Gregory , de 20GB kan worden gebruikt voor roaming 🙂

Dit is correct Intense GB = 45GB EU

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @Virannha ,

Het is normaal, het wordt eerst afgetrokken van de 20GB en dan van de 80GB 😉
@Gregory , de 20GB kan worden gebruikt voor roaming 🙂

Dit is correct Intense GB = 45GB EU

Rizlaine

Gregory
Wijze
Wijze

@RizlaineB 

dat het eerst van de 20 G afgaat - no problem - is zoals een cadeau

Wat de roaming betreft - thanks for the answer

 

Virannha
Ervaren verkenner

Internet werkt niet meer nu. Waar zijn mijn 80 gb???? Gelukkig heb ik dual sim en een kaartje van een andere provider maar dat is maar 2gb. Help!!!! 

0 pluimen
Virannha
Ervaren verkenner

Internet werkt terug, 4g was gewoon even verdwenen maar die 20 extra gb is nu bijna op, hopelijk begint het aan de 80......

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen