Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-19 12h43
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben net Love Duo geworden met een “Koala” wat mijn mobiel abonnement betreft. In de winkel hadden ze mij 8 GB datalimiet beloofd omdat de limieten werden verdubbeld, maar volgens de Orange app lees ik dat mijn limiet maar 4 GB is. Klopt dat? Gaat er iets fout?
Alvast bedankt voor de verduidelijking.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Frogroar het klopt inderdaad dat u dubbele data krijgt. U kan in de app zien dat er ook 2 x een lijn staat met 4GB. Maar u zegt dat u net klant bent geworden dus houd er rekening mee dat het minimaal 48 uur kan duren voordat alles op punt staat. Dus de dubbele data krijgt u echt wel maar even geduld hebben voor alles is doorlopen in het systeem. Moest het nu na een week niet erbij staan dan is het beste de klantendienst te bellen en het in orde te brengen.
@Frogroar het klopt inderdaad dat u dubbele data krijgt. U kan in de app zien dat er ook 2 x een lijn staat met 4GB. Maar u zegt dat u net klant bent geworden dus houd er rekening mee dat het minimaal 48 uur kan duren voordat alles op punt staat. Dus de dubbele data krijgt u echt wel maar even geduld hebben voor alles is doorlopen in het systeem. Moest het nu na een week niet erbij staan dan is het beste de klantendienst te bellen en het in orde te brengen.
Ik zie het nu inderdaad. Ik moest blijkbaar doorklikken. Duidelijk, dank u wel!