annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4 GB ipv 8 GB?

Topic gestart op: 20-12-19 12h43

Antwoorden: 2 antwoorden

Frogroar
Aspirant verkenner

4 GB ipv 8 GB?

OPGELOST

Ik ben net Love Duo geworden met een “Koala” wat mijn mobiel abonnement betreft. In de winkel hadden ze mij 8 GB datalimiet beloofd omdat de limieten werden verdubbeld, maar volgens de Orange app lees ik dat mijn limiet maar 4 GB is. Klopt dat? Gaat er iets fout?

Alvast bedankt voor de verduidelijking.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Frogroar  het klopt inderdaad dat u dubbele data krijgt. U kan in de app zien dat er ook 2 x een lijn staat met 4GB. Maar u zegt dat u net klant bent geworden dus houd er rekening mee dat het minimaal 48 uur kan duren voordat alles op punt staat. Dus de dubbele data krijgt u echt wel maar even geduld hebben voor alles is doorlopen in het systeem. Moest het nu na een week niet erbij staan dan is het beste de klantendienst te bellen en het in orde te brengen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Frogroar  het klopt inderdaad dat u dubbele data krijgt. U kan in de app zien dat er ook 2 x een lijn staat met 4GB. Maar u zegt dat u net klant bent geworden dus houd er rekening mee dat het minimaal 48 uur kan duren voordat alles op punt staat. Dus de dubbele data krijgt u echt wel maar even geduld hebben voor alles is doorlopen in het systeem. Moest het nu na een week niet erbij staan dan is het beste de klantendienst te bellen en het in orde te brengen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Frogroar
Aspirant verkenner

Ik zie het nu inderdaad. Ik moest blijkbaar doorklikken. Duidelijk, dank u wel!

Leden met de meeste pluimen