- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
4g
Het is al nu 2 dagen dat mijn 4g gewoon niet wilt werken valt weg de verbinding, Doe er aub iets aan orange want het is soms voor 2u weg moet geforceerd mijn gsm opnieuw opstarten. Dan werkt het plots terug ligt niet aan mijn gsm
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het lijkt op een netwerkprobleem bij Orange. Probeer:
- Vliegtuigmodus aan/uit zetten in plaats van je gsm herstarten.
- Simkaart even verwijderen en terugplaatsen.
- Netwerkinstellingen resetten (te vinden bij instellingen > mobiel netwerk).
- Test je simkaart in een andere gsm om te checken of het daaraan ligt.
Als het blijft gebeuren, contacteer Orange via social media of hun klantendienst en meld het probleem. Er kan een storing of zendmastprobleem zijn in jouw regio.
ik hoop dat het zo terug werkt!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je bent nieuw hier, maar dit moet je wel weten: wij zijn hier op Tribe allemaal ook gewone klanten en hebben dus geen toegang tot de interne tools en keuken van Orange.
Voor zulke specifieke dingen waar wij als klant ook niks aan kunnen doen kan je alleen bij de klantendienst / helpdesk terecht. Of in een Orange shop.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan uw netwerk testen via de app
Ga naar netwerk en dan netwerkdekking testen, dan vul je uw gemeente in en 4g of 5g en zie je op de kaart hoe sterk je verbinding is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klopt heb dit ook al eens getest.
