annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g

Topic gestart op: 16-07-20 18h07

Antwoorden: 5 antwoorden

anseeuwtiziano
Aspirant verkenner

4g

Is het voordeliger om een abonnement te kopen voor 4g of om met een herlaadkaart te werken en bij elke herlaadbeurt van 15 euro 1gb gratis te krijgen?

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@anseeuwtiziano  dat ligt er aan wat je verbruikt. Ik heb een abonnement en heb 5 GB dus de Go plus. Mijn verbruik is daar 1 misschien soms eens 2 GB per maand van maar ik bel veel voor het werk dus dat is voor mij belangrijk. Meer data heb ik niks aan dus ik ga ook niet duurder zitten. Jij zou voor je eigen moeten zien en bekijken wat het beste is ik weet niet wat je nu hebt en waar jet nu zit welke provider. 

@Zoë  goed dat je toch bekijkt wat je nodig hebt. Als je al zegt ik kom over die 4 GB verbruik per maand is het misschien beter een Go Intense te proberen 15 GB per maand. Moest je daar nog te weinig aan hebben kan je altijd hoger gaan. Het is nergens voor nodig om meer te betalen voor wat je niet gebruikt. Het klinkt allemaal mooi dat je overal genoeg van hebt maar betalen voor iets waar je geen gebruik van maakt is ook onzin. Dat geld kan je ook besparen en daar eens van gaan uit eten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Zoë
Ervaren verkenner

Hoihoi! 
goh ja ik heb bij mijn abo 4GB ik persoonlijk vind dit weinig.. de ene app verbruikt natuurlijk meer als de andere.. maar vele die ik ken laten de 4G 24 op 24 opstaan en verbruiken bijna niks en ik zou bewijze van spreken na een week alles opspelen.. ik verander in november van abonement, ik blijf zeker wel bij orange maar dan gaat het go unlimited worden ofso

 

mvg

Josette
Wijze
Wijze

@anseeuwtiziano  goedenavond.

Dat zal eraan liggen hoeveel gebruik er jij ervan maakt hé. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Sofietje73
Aspirant verkenner

@Josette pluimpje voor jou! 

Leden met de meeste pluimen