annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g

Topic gestart op: 04-03-25 11h15

Antwoorden: 4 antwoorden

poelvoordedylan
Rekruut scout

4g

Het is al nu 2 dagen dat mijn 4g gewoon niet wilt werken valt weg de verbinding, Doe er aub iets aan orange want het is soms voor 2u weg moet geforceerd mijn gsm opnieuw opstarten. Dan werkt het plots terug ligt niet aan mijn gsm 

Labels (1)
  • 5G

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Henk
Ervaren verkenner

Je kan uw netwerk testen via de app

 

Ga naar netwerk en dan netwerkdekking testen, dan vul je uw gemeente in en 4g of 5g en zie je op de kaart hoe sterk je verbinding is.

Screenshot_20250304_150702_My Orange.jpg

Evelyn3
Gewaardeerd verkenner

Klopt heb dit ook al eens getest.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@poelvoordedylan goedemiddag,

je hebt al een antwoord van @Cdt24801  gekregen.

Maar het kan er ook aan liggen waar je woont hé.

 

2025.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste @poelvoordedylan ,

Je bent nieuw hier, maar dit moet je wel weten: wij zijn hier op Tribe  allemaal ook gewone klanten en hebben dus geen toegang tot de interne tools en keuken van Orange.

Voor zulke specifieke dingen waar wij als klant ook niks aan kunnen doen kan je alleen bij de klantendienst / helpdesk terecht. Of in een Orange shop.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen