annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5 GB data cadeau niet ontvangen

Topic gestart op: 16-06-21 20h40

Antwoorden: 4 antwoorden

jimson19
Aspirant verkenner

5 GB data cadeau niet ontvangen

OPGELOST

Ik heb deze maand op 06.06.2021 en sms gekregen met het berichtje dat voor hun 5de verjaardag en cadeau krijg van 5gb data.

Nu wil ik deze vandaag in ontvangst nemen ,en zie ze niet staan. Heb vorig week nog gekeken tot wanneer deze geldig is om te innen en dat was tot volgende maand. Dus nu de vraag waar is mijn cadeau naartoe?  Ze staat niet bij Orange thank you zo als het normaal is. Ben reeds 10jaar klant , en zou deze toch graag verholpen zien.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jimson19  

dat je 10 jaar klant bent is al lang maar niet hier de weg om dit probleem opgelost te krijgen. Dit is een forum van en voor klanten en dus geen klantendienst

Ik raad je aan om de klantendienst te bellen , of sturen via Facebook als je en account hebt , en daar je vraag uitleggen. Waarschijnlijk komt er een dossier om het te bekijken achterliggend en dan hopelijk een oplossing. Hier is het aller sinds niet mogelijk een oplossing te bekomen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Verwimp_J1311
Rekruut scout

Bij mij net hetzelfde probleem, ook ik wil deze alsnog graag ontvangen! 

0 pluimen
ericksb
Ervaren verkenner

Beste,

 

Ik heb dit meerdere keren gehad maar soms kan het wat langer dan een paar minuten duren en komt het pas over enkele uren. Als dit na 24 uur nogsteeds niet komt zou ik eens bellen naar Orange zelf.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@jimson19  goedemorgen, jammer dit te moeten lezen.

Doe via FB - Messenger een berichtje met deze gegevens.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Deze krijg je ook van mij:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jimson19  

dat je 10 jaar klant bent is al lang maar niet hier de weg om dit probleem opgelost te krijgen. Dit is een forum van en voor klanten en dus geen klantendienst

Ik raad je aan om de klantendienst te bellen , of sturen via Facebook als je en account hebt , en daar je vraag uitleggen. Waarschijnlijk komt er een dossier om het te bekijken achterliggend en dan hopelijk een oplossing. Hier is het aller sinds niet mogelijk een oplossing te bekomen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen