annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G werkt niet

Topic gestart op: 05-11-24 17h24

Antwoorden: 4 antwoorden

Eefvandevyver
Rekruut scout

5G werkt niet

OPGELOST

Mijn 5G werkt niet. Ik heb normaal gezien nog meer dan 48 GB over en heb alles op tijd betaald (geen openstaande rekeningen).

heb al gespeeld met alle opties van mobiele data in mijn iPhone en het staat erop dat de 5G aanstaat mij hij werkt in de praktijk niet.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Eefvandevyver ,

Mijn 5G werkt niet, wil je hiermee zeggen:

1. Ik zie het 5G logo op m'n scherm wanneer ik mobiele gegevens aanzet maar heb geen dataverbinding.
GSM al eens opnieuw opgestart? Doet soms wonderen. 
Het kan best zijn dat er werken gaande zijn en dat 5G momenteel niet (deftig) werkt. Schakel je GSM even op 4G ipv 5G. Beter iets tragere dataverbinding dan geen 😅

2. Mijn 5G ligt aan maar mijn GSM wil geen verbinding maken met 5G, enkel 3G/4G.
Dan zal er geen 5G zendmast zijn die dicht genoeg in de buurt staat. Er is nog niet overal 5G beschikbaar.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Eefvandevyver ,

Mijn 5G werkt niet, wil je hiermee zeggen:

1. Ik zie het 5G logo op m'n scherm wanneer ik mobiele gegevens aanzet maar heb geen dataverbinding.
GSM al eens opnieuw opgestart? Doet soms wonderen. 
Het kan best zijn dat er werken gaande zijn en dat 5G momenteel niet (deftig) werkt. Schakel je GSM even op 4G ipv 5G. Beter iets tragere dataverbinding dan geen 😅

2. Mijn 5G ligt aan maar mijn GSM wil geen verbinding maken met 5G, enkel 3G/4G.
Dan zal er geen 5G zendmast zijn die dicht genoeg in de buurt staat. Er is nog niet overal 5G beschikbaar.

0 pluimen
Eefvandevyver
Rekruut scout

Hallo!!

bedankt voor het antwoord: 

mijn 4g werkte ook niet, maar in heb even mijn toestel uitgeschakeld en terug aangezet en alles werkt weer perfect! 

bedankt!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Eefvandevyver 

Heb je dit probleem enkel daar waar je woont of op andere plaatsen ook ? Er kunnen werken zijn in de regio waar je dit probleem ervaart. Heb zelf over laatst een sms gehad netjes van Orange met daarin aangekondigde werken dus dat ik hinder ging ondervinden. Kan zijn dat je zo een bericht gemist hebt. 

Je kan ook altijd eens je netwerk opnieuw instellen , instellingen , algemeen , mobiel netwerk , opnieuw instellen. Kan zijn dat dit de oplossing bied bij problemen met de verbinding mits er natuurlijk geen werken zijn in die regio want dan heeft die optie geen zin. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Eefvandevyver 

Dat 5G werkt of niet heeft niets te maken met al dan niet onbetaalde facturen of geen beschikbare data. Tenminste, als 4G wel werkt. Als er helemaal niets werkt, ja, dan kan het zijn dat je in de portemonnee gaat moeten tasten voor uw abo of data bij te kopen.

Onder voorbehoud van een technisch mankement uiteraard, dat zou ook nog kunnen.

Zodus, om een gefundeerd antwoord te kunnen geven: werkt uw 4G wel of werkt die ook niet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen