annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5g met Orange?

Topic gestart op: 30-03-20 22h32

Antwoorden: 19 antwoorden

Sofiane2
Aspirant verkenner

5g met Orange?

Zal er ook voor orange 5g netwerk komen?

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

Klopt, het is eigenlijk niet aangeraden om nu al met (zogezegde) 5G te gaan werken.

Reden:

  • 5G compatibele toestellen zijn onredelijk duur
  • 5G abonnementen zijn onredelijk duur
  • Je ben met beide bovenstaande niet veel omdat de 5G infrastructuur er nog niet is, de huidige infrastructuur die zich hoogmoedig 5G noemt presteert ver onder het niveau van wat het zou kunnen zijn.

Zodus, tenzij je geld teveel hebt en het niet erg vindt van het weg te gooien, afblijven van die handel.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

Wat voor bull**bleep** vertel jij?

xiaomi mi 10 light 

motorola 5G + 

oneplus nord  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@satsurfer  schelden of iets wordt niet toegelaten op dit forum. Laten we het wel netjes en beleefd houden als dat gaat. Wie er wel of geen gelijk heeft maakt niet uit je kan een discussie aan gaan maar wel netjes aub. Iedereen heeft zijn mening en recht om die te zeggen. @Cdt24801  wil enkel alleen duidelijk maken wat die er zelf van vindt en wil. En als je vind dat er fake news hier gezegd wordt dan vraag ik mij af waar je het over hebt. We gaan er van uit dat iedereen hier ook normaal en gewoon iets zegt zonder fake news. 

Ik heb hier mijn mening nu over gezegd en daar laat ik het bij einde discussie. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@satsurfer 

Ik vertel bull? Jij plaatst bull ...

Uw link naar de one note? Is geen 5 G toestel.

Hier is de juiste link naar proximus en zijn 5G toestellen, en abo's:

Die phones uit Nederland? Er staat simlockvrij, maar in NL bedoelen ze daar meestal voor alle NL operatoren. Je zou de eerste niet zijn die met een niet werkende foon opgescheept zit.

En dan nog, de prijs van het toestel is één ding. Maar waar in BE is er reeds een echt 5G netwerk?

En dan de abo's Kijk maar eens naar de link van Px: € 50 per maand om te beginnen ... Als gij dat niet duur vindt, ik anders wel...

En ik ga hier niet verder op in, iedereen die kan lezen is gewaarschuwd. En je kent het wel, hé, de kaars en bril, de uil die niet zienen wil ...

I rest my case.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

zit hier op smartphone te tokkelen.

Alle links zijn JUIST!!!! IVM 5 g phones.

En gaat over feit dat 5G phones onbetaalbaar duur zijn volgens jou.

Is niet zoals de VoWiFI en de VoLTE die moeten 'officieel' ondersteund worden hé?

Mijn Oneplus ondersteunt ook 'officieel' niet VoWIFI en VoLTE. Paar tweaks en klaar is kees. 

en mijn OP komt ook van T-mobile klant uit NL!

Pure bangmakerij.

Soit, is niet eerste fake news die hier op Orange forum verschijnt.

Dus, koop vooral geen 5G telefoon 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen