annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abo Unlimited is eigenlijk toch limited

Topic gestart op: 09-09-21 13h29

Antwoorden: 6 antwoorden

Kula
Gewaardeerd verkenner

Abo Unlimited is eigenlijk toch limited

OPGELOST

Ik heb een smartphone abo ´unlimited´... wat eigenlijk wil zeggen dat het niet unlimited is qua dataverkeer... wanneer mijn dataverkeer 30Gb opgebruikt is, surf ik aan lagere snelheid, maar ook daar moet ik nog es extra voor betalen bovenop mijn abo bedrag? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kula  

Nee die stelling klopt niet. 

Je hebt een Go Unlimited en die is ongelimiteerd in gebruik. Dat wil zeggen 30 GB aan volledige snelheid en daarna kan je verder blijven surfen maar tegen een lagere snelheid. 

Als je buiten je bundel gaat kan dit ook zijn door betaalde sms berichten of verbruik buiten je bundel , bijvoorbeeld bellen buiten Europa. Je moet je gedetailleerde factuur goed nakijken als je aangerekend wordt voor verbruik buiten bundel. Moest je nog niet aan het einde zijn van je facturatie cyclus maar je ziet wel verbruik buiten bundel kan het ook zijn dat dit nog rechtgezet wordt. Heb dit namelijk ook al eens gehad en een tijd later werd het niet aangerekend. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@Kula : Ik zelf heb dit al half jaar, de Go Unlimited Special Edition , en dit is altijd zo geweest dat eens je 30GB hebt gebruikt ,  je de rest van de maand verder surft aan 512kbs zonder extra kosten !

Dus eigenlijk kun je zeggen het is echt onbeperkt aan 512kbs.

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kula  

Nee die stelling klopt niet. 

Je hebt een Go Unlimited en die is ongelimiteerd in gebruik. Dat wil zeggen 30 GB aan volledige snelheid en daarna kan je verder blijven surfen maar tegen een lagere snelheid. 

Als je buiten je bundel gaat kan dit ook zijn door betaalde sms berichten of verbruik buiten je bundel , bijvoorbeeld bellen buiten Europa. Je moet je gedetailleerde factuur goed nakijken als je aangerekend wordt voor verbruik buiten bundel. Moest je nog niet aan het einde zijn van je facturatie cyclus maar je ziet wel verbruik buiten bundel kan het ook zijn dat dit nog rechtgezet wordt. Heb dit namelijk ook al eens gehad en een tijd later werd het niet aangerekend. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

En kan je ergens een woordenboek vinden waar staat dat onbeperkt toch beperkingen heeft ? Proximus kan dit wel aanbieden

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @proximusboyke De Mobilus Unlimited Premium.  Daar moet je wel 50 EUR voor neertellen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen