Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-02-23 13h08
Antwoorden: 6 antwoorden
Mijn vriend en ik hebben beide een go light abonnement. We betalen allebei 12 euro per maand. Volgens my orange heb ik 4 gb internet en mijn vriend 500 mb. Hoe komt dit en hoe kan dit opgelost worden?
Zijn die data niet recent opgetrokken, gepaard gaande met een prijsstijging?
Misschien dat het bij uw vriend nog niet correct wordt weergegeven. daar kunnen wij verder niks aan doen, zijn zelf hier ook allemaal gewone klant. Je zal dit met de klantendienst moeten regelen vrees ik ...
Dat is idd opgetrokken zoals bij mij is gebeurd maar niet bij mijn vriend.
@ElienV schreef:
Dat is idd opgetrokken zoals bij mij is gebeurd maar niet bij mijn vriend.
Dan kun je maar één ding doen en dat is verhaal halen bij de klantendienst. Zij moeten dat rechtzetten.
Die zijn idd opgetrokken maar dan van 2Gb naar 4Gb.
Heel in het begin, toen de beesten net "uitgestorven" waren, m.a.w. omschakeling van Kolibrie naar Go Light, was het 500Mb.
@Elien , ik zou zeggen, mocht je eens een screenshot kunnen sturen dan kan het voor ons misschien ietsje duidelijker worden vermits wij ook maar klanten zijn die onze ervaringen delen met andere klanten.
Mocht het lukken voor een screenshot te maken en te sturen, let er dan wel op dat er geen gevoelige gegevens opstaan zoals telefoonnr, adres, klantennummer enz.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
2 | |
1 |