annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement

Topic gestart op: 30-08-24 20h29

Antwoorden: 5 antwoorden

tara1
Gewaardeerd verkenner

Abonnement

Ik heb net een nieuw abonnement, maar ik kan op de my orange app niets zien qua factuur, niets beheren en als ik wil inloggen op de klantenzone, gaat dit ook niet. Dan krijg ik dat die pagina niet bestaat.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Voor de klantenzone moet je 48 uur wachten, @tara1 

Help! Registreren op de Klantenzone lukt niet? | Orange België

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@tara1 goedemorgen,

hou er rekening mee dat dit Je abonnement wordt geactiveerd binnen 24 uur of iets langer

je zit net in het weekend hé.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
tara1
Gewaardeerd verkenner

Mijn abonnement is al geactiveerd. Ik kan alleen precies niet veel info terugvinden in de app qua facturering enz

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Moet je je eerste factuur nog krijgen, @tara1 Is pas na de factuur dat die in My Orange komt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen