Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-21 08h26
Antwoorden: 11 antwoorden
Al 3x gebeld met de servicedesk en vriendelijke medewerkers MAAR MIJN PROBLEEM RAAKT NIET OPGELOST. Ik heb sinds 26 februari geen internet en geen Wi-Fi. In Corona tijden is dit geen lachertje. Graag dringend een oplossing hiervoor.
@tiziano-83 @Debbie81 Jullie zullen toch moeten bellen naar my Orange 5000 en de technische dienst om hulp moeten vragen 🧐.jammer genoeg .Hier kan je daarvoor geen hulp krijgen .
We zijn ook maar klanten technische dingen kunnen wij echter niet verhelpen .
En hier leest de klantendienst niets van deze problemen mee .
Raad je aan probeer te bellen of via Facebook of Twitter .
De technische dienst zal je heel graag helpen .
fijne dag 👋
Hopelijk wordt je probleem snel opgelost.
Ik heb ook eens problemen gehad met WiFi die constant wegviel en hier was het opgelost met een modem swap.
Alles was in orde maar de tx en rx bleven verstoord.
De dns aanpassen is ook mogelijk.
8.8.8.8 & 8.8.4.4 ook een handige
Bij mij valr het elke avond weg
Bij orange is toch ni alles in orde hoor
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |