Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-21 08h26
Antwoorden: 11 antwoorden
Al 3x gebeld met de servicedesk en vriendelijke medewerkers MAAR MIJN PROBLEEM RAAKT NIET OPGELOST. Ik heb sinds 26 februari geen internet en geen Wi-Fi. In Corona tijden is dit geen lachertje. Graag dringend een oplossing hiervoor.
Bij mij valt hij elke avond weg .
@Trientjee14 Je zal toch naar de klantendienst 5000 moeten bellen en de hulp van de technische dienst moeten vragen 🧐 zij zullen dan ,als het moet bij jou langs komen .,indien ze het nodig achten en zal gratis zijn mits de fout niet bij jou ligt.
technische dienst zal samen met jou alles verlopen .
groetjes tinneke2
Kan ook via Facebook je vraag stellen.Laat je weten als het opgelost is .
fijne dag!
fijn om te horen dat je het opgelost hebt met een modem swap.
zo zie je maar dat er voor alles een oplossing is .
Hele fijne avond .
Bedankt voor de tip.... Net facebook aangemaakt speciaal om hun te kunnen contacteren....amai zeg
@Debbie81 We zijn allemaal klanten hier, en kunnen dus technisch niks doen.
Verbind eens een computer met de kabel aan de modem. Met een web browser tik je dan het adres 1.1.1.1 in bovenaan in de navigatie bar. Als je daar verbinding krijgt moet je je primary DNS in de modem op 1.1.1.1 zetten en de secondary op 1.0.0.1.
Heb recent ook problemen gehad waar mijn computer zei geen internet te hebben.
Om te wijzigen, zie Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TC... - Tribe (orange.be)
Eer ik dit doorhad heb ik een paar dagen mijn phone als hotspot gebruikt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |