annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al bijna 2 weken geen wifi en geen internet

Topic gestart op: 10-03-21 08h26

Antwoorden: 11 antwoorden

Debbie81
Aspirant verkenner

Al bijna 2 weken geen wifi en geen internet

Al 3x gebeld met de servicedesk en vriendelijke medewerkers MAAR MIJN PROBLEEM RAAKT NIET OPGELOST. Ik heb sinds 26 februari geen internet en geen Wi-Fi. In Corona tijden is dit geen lachertje. Graag dringend een oplossing hiervoor.

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Bij mij valt hij elke avond weg .

@Trientjee14 Je zal toch naar de klantendienst 5000 moeten bellen en de hulp van de technische dienst moeten vragen 🧐 zij zullen dan ,als het moet bij jou langs komen .,indien ze het nodig achten en zal gratis zijn mits de fout niet bij jou ligt. 

technische dienst zal samen met jou alles verlopen .

groetjes tinneke2 

Kan ook via Facebook je vraag stellen.Laat je weten als het opgelost is .

fijne dag!

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Pilchard 

fijn om te horen dat je het opgelost hebt met een modem swap.

zo zie je maar dat er voor alles een oplossing is . 

Hele fijne avond .

 

Debbie81
Aspirant verkenner

Bedankt voor de tip.... Net facebook aangemaakt speciaal om hun te kunnen contacteren....amai zeg

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Debbie81  Je kan het misschien eens vragen aan @Totem  of @patrick2  hebben al. Heel wat ervaring .

Misschien kunnen ze u helpen en zullen dat met veel plezier doen .Kei vriendelijk .

Probeer maar eens mocht je geen oplossing vinden .

Groetjes fijne avond

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Debbie81 We zijn allemaal klanten hier, en kunnen dus technisch niks doen.

Verbind  eens een computer met de kabel aan de modem.  Met een web browser tik je dan het adres 1.1.1.1 in bovenaan in de navigatie bar.  Als je daar verbinding krijgt moet je je primary DNS in de modem op 1.1.1.1 zetten en de secondary op 1.0.0.1.

Heb recent ook problemen gehad waar mijn computer zei geen internet te hebben.

Om te wijzigen, zie Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TC... - Tribe (orange.be)

Eer ik dit doorhad heb ik een paar dagen mijn phone als hotspot gebruikt

 

Leden met de meeste pluimen