Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-21 08h26
Antwoorden: 11 antwoorden
Al 3x gebeld met de servicedesk en vriendelijke medewerkers MAAR MIJN PROBLEEM RAAKT NIET OPGELOST. Ik heb sinds 26 februari geen internet en geen Wi-Fi. In Corona tijden is dit geen lachertje. Graag dringend een oplossing hiervoor.
Bedankt voor de info Gregory😊
Ja ik post het hier omdat ik al meermaals heb gebeld naar de servicedesk en blijkbaar ligt het probleem bij Telenet. Iets met het IP-ADRES. Ik gebruik nu ook m'n telefoon als hotspot maar ideaal is dit niet. En in Corona tijden al helemaal niet . Niks van streamingdiensten op tv, dus je abonnementen zijn ook niet beschikbaar. Ben al jaren klant maar dit vind ik geen service. Kan niemand hier iets aan doen maar ik hoop dat toch iemand vd klantendienst meeleest ofzo😉
Jammer voor je @Debbie81 maar de klantendienst leest hier niet mee.
Misschien kun je je geval kwijt via facebook/Messenger in een prive bericht aan Orange, Vermeld ook je dossier nummer dat de klantendienst je heeft gegeven.
Dat het probleem bij Telenet ligt maakt het natuurlijk wat complexer.
Zou ook blijven bellen naar de service desk en een datum vragen wanneer het opgelost zal zijn.
Success in alle geval, en het ware niet slecht moest je ons op de hoogte houden van het verder verloop
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |