Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-07-24 22h18
Antwoorden: 5 antwoorden
Hoe kan ik alleen 4G herladen want als ik moet herladen voor 4G moet ik ook sms en belkrediet herladen om dan erbij 4g te krijgen
Je kan in bijgevoegde link eens zien wat de mogelijkheden zijn. Persoonlijk vind ik wel dat je niet veel data krijgt voor de prijs die je er voor betaald. Denk dat je beter bent met een abonnement waarin elke maand een vast surf volume zit en zeker als je te kort komt. Nu is dat waarschijnlijk éénmalig maar goed daar kan ik niet over oordelen.
In deze link kan je eens zien hoe je jou belwaarde kan omzetten naar eventueel enkel surf volume.
Hij wilt een herlading doen. Je linkse gaan over het kopen van losse databundels met je belwaarde saldo. Hij is goedkoper af als hij bij het opwaarderen met 15€ kiest voor de 'only data' van 8GB.
Heb gepost wat ik vond. Ken zelf niet veel van herlaadkaarten omdat ik een abonnement heb. Misschien heeft de TS er iets aan en anders kun jij een oplossing geven ..?
Oplossing heb ik reeds geplaatst vannacht.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |