Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-23 12h19
Antwoorden: 2 antwoorden
Gisteravond kwam buurvrouw omdat ze niet meer kon bellen met haar orange gsm.
Bij controle van mijn eigen toestel, bleek dit ook niet meer te werken. Bij oproep wordt de verbinding onmiddellijk verbroken. Mijn vrouw haar toestel met abo bij edpnet (zelfde masten) bleek hetzelfde euvel te hebben. Een gsm met 5G blijkt nog wel te werken.
Nu heb ik voorlopig de instellingen gewijzigd naar alleen GSM, maar zo krijg je ook alleen een edge verbinding, tergend langzaam. Op die manier kan ik echter wel terug bellen.
Vanmorgen 20 minuten aan de klantendienst gehangen, die me na lang wachten gewoon toestel lieten opnieuw opstarten, maar dit bracht geen aarde aan de dijk.
Vermits verschillende telefoons hetzelfde probleem hebben, lijkt het me hier een lokaal probleem met de mast, maar dit snapt mijn blijkbaar niet goed bij Orange.
Heb je hier al eens gaan kijken? Wellicht is de storing gekend (en wordt ze dus behandeld). Ook kun je daar zelf een probleem melden moest het nog niet gekend zijn.
Ik heb die site zelf eens opengedaan en daar staat bovenaan in het groot:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |