annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen / sms / data werkt niet meer

Topic gestart op: 16-06-24 13h52

Antwoorden: 14 antwoorden

Marnummereen
Gewaardeerd verkenner

Bellen / sms / data werkt niet meer

Hallo,

 

Ik merkte vrijdag op dat mijn data niet meer werkt, dus ik heb enkel internet als ik verbonden ben met wifi. Gisteren bleek dat ik ook niet meer kan bellen/ gebeld worden en dat sms'en ook niet meer werkt.

Ik heb nog veel data en belminuten over, dus daar ligt het niet aan. 

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Helpdesk lijkt enkel een nummer te zijn om naar te bellen, maar dat lukt dus niet... Ik heb de app proberen te installeren, maar daarvoor moet je een sms ontvangen dus dat gaat ook niet. 

Thnx!

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Rene2
Aspirant verkenner

Doe toch maar niet, krijgt slechte reviews.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Marnummereen  oei wat vervelend zeg.

Welk nieuw toestel heb je gekocht en waar?

Dit lees ik over....

BASE werd in 1999 opgericht als KPN Orange.

Het bedrijf is op dat moment voor de helft eigendom van de Nederlandse operator Royal KPN NV en voor de andere helft van de Britse operator Orange PLC.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Marnummereen
Gewaardeerd verkenner

Het is een iPhone 15 van mijn vorig werk, die ik gekregen had in ruil voor het niet aanrekenen van boetes bij laattijdige betaling van mijn facturen (ik werk freelance).

Ik heb het in de winkel met de persoon die daar werkte besproken, vermoedelijk was de gsm gekocht op afbetaling en staat het bedrijf daar ook achter met betalingen. Hij kon het echter niet controleren, ik zal het eens moeten navragen bij mijn advocaat (ik zit momenteel ook nog achter onbetaalde facturen bij dat bedrijf).

In mijn oude gsm werkt alles wel, dus het heeft niets met Orange te maken 😉 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen