Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-20 18h37
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste allemaal,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende:
Ik heb 5 kaarten Tempo Giga gekocht.
Volgens de add kan ik de FULL Giga promo inzetten om onmiddelijk al mijn belwaarde .
Met 1 kaart is het gelukt, de anderen blijven zeggen dat er onvoldoende belwaarde is om deze optie te kopen. er staat uiteraard nog €15 op.
De helpdesk gebeld en die zeggen nog een dag te wachten......
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iedereen bedankt voor het reageren.
Ik denk dat er iets fout gegaan is met het activeren.
Er stond ook telkens 15 euro tegoed, 0 dagen geldig en geen data.
Ik heb het als volgt opgelost bij de kaarten, waarbij het niet werkte:
5 euro per kaart herladen.
Dit gaf meteen resultaat. Beetje jammer van de promo van 10€. Heeft me dus gewoon 15€ gekost. Maar ja staat nu wel iig ook nog 5€ beltegoed op. Een volgende keer bestel ik iig geen kaarten via internet meer.
Dan ga ik bij een shop langs en zal het meteen in orde geraken.
Oh ja de vraag waarom 5 kaarten: ons gezin bestaat uit 3 volwassenen, 2 pubers en 2 kleuters. gelukkig hoeven die kleuters nog geen data, anders had ik 7 kaarten moeten bestellen…..
Iedereen bedankt voor het reageren.
Ik denk dat er iets fout gegaan is met het activeren.
Er stond ook telkens 15 euro tegoed, 0 dagen geldig en geen data.
Ik heb het als volgt opgelost bij de kaarten, waarbij het niet werkte:
5 euro per kaart herladen.
Dit gaf meteen resultaat. Beetje jammer van de promo van 10€. Heeft me dus gewoon 15€ gekost. Maar ja staat nu wel iig ook nog 5€ beltegoed op. Een volgende keer bestel ik iig geen kaarten via internet meer.
Dan ga ik bij een shop langs en zal het meteen in orde geraken.
Oh ja de vraag waarom 5 kaarten: ons gezin bestaat uit 3 volwassenen, 2 pubers en 2 kleuters. gelukkig hoeven die kleuters nog geen data, anders had ik 7 kaarten moeten bestellen…..
abonnement GOplus
20€
@Verdure merci voor de optie.
Wij zijn een nieuw samengesteld gezin. Vader heeft zijn zonen in een WIGO abonnement, maar weigert bellen/data in het buitenland te activeren, weigert ook de nummers van de jongens over te dragen naar ons. Nummers die ook van ons afkomstig zijn en die hij slinks door zich voor te doen als ons naar telenet getransfereerd heeft. Bij zijn dochter is dat niet gelukt: Moeder, dochter en ik hebben een oud abonnement van Orange, 15€ en 1.5 GB/maand. Voor ons is dat ruim voldoende ivm de WIFI etc, behalve natuurlijk op vakanties. Vorig jaar tijdelijk abonnement verhoogd, maar dat is me niet goed bevallen, uiteindelijk bleken de kosten toch hoger opgelopen dan ingesteld. Nu abonnement naar die GoPlus verhogen, betekent natuurlijk dat ik niet meer naar mijn oude abo terug kan. Normaal gezien hebben wij aan 750MB pp pm genoeg.