Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-23 10h41
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste
Ik op 01/03/2023 factuur betaald van orange in de orange app maar het geeft aan dat het nogsteeds niet betaald is.
Kunnen jullie dit even bekijken?
Het is natuurlijk weekend, ik zou nog even afwachten en anders maandag eens bellen
Je zult naar de klantendienst moeten bellen, @AkosuaB - alleen klanten hier - ik ook
Als je de gestructureerde mededeling vergeten bent en alijd met dezelfde rekening betaalt vinden ze het wel
Verder zou ik een paar dagen wachten want er is een oponthoud geweest voor de update van My Orange
Misschien vind je het in je klantenzone
ps - heb je afbeelding verwijderd - er staan persoonlijke gegevens op
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |