Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-25 11h56
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb bij mijn Renault-carsystem een on-the-move-abonnemen bij Orange waarbij creditcard de enige betaaloptie is. Deze is echter op advies van de bank op mijn verzoek tussentijds vervangen door een nieuwe. Orange kreeg een incassofout op het oude CC-nummer en zet meteen de dienstverlening stop. Als ik echter na inloggen bij Orange in mijn profiel of abonnement het oude CC-nummer naar het nieuwe wil wijzigen lijkt dat nergens te kunnen? Staat ook nergens in de FAQ iets over vermeld. Graag advies.
Ik vrees dat je daarvoor ofwel bij uw Renault dealer ofwel bij de Orange klantendienst moet zijn. Wij hier, allemaal gewone klanten, kunnen daar niet bij helpen aangezien wij geen toegang hebben tot de Orange systemen.
En neen, op dit forum is de Orange klantendienst niet actief. Dit is een forum voor en door klanten.