Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-22 17h59
Antwoorden: 4 antwoorden
Kan iemand mij uitleggen waar ik de details kan vinden van mijn mobiele data in het buitenland? Ik zit in Turkije, mijn mobiele data was uitgeschakeld in het vliegtuig. Heb 5 sms'en gestuurd en toch is er een bedrag van meer dan 50€ aan mobiele data in het buitenland? Volgens Orange is de reden roaming, maar als je niet belt of smst (en je mobiele data staat uit) kan je toch geen roaming 'verbruiken' of zie ik iets verkeerd? Alvast bedankt
Hey Mike !!!
ik heb net hetzelfde en vind dit zelf zeer vreemd vorig jaar had ik het ook en deden ze er niks aan
dit jaar had ik me erop voor bereid om zeker mijn data (lees 3/4g ) niet aan te hebben behalve dan wifi en alsnog tijdens het laden gelijk 60€ buiten men bundel
voor geen enkele reden
dus dit moet zeker gefixt worden want het is abnormaal dat ze je zomaar kunnen aanrekenen om niks ! En je gaat me niet vertellen dat die 5 berichten dat ik kreeg dat ik buiten de EU en een ander land zit telkens 10€ betaal
zijn ze helemaal gek !
I don’t think so, @Josette
Als je een detail wil hebben van je verbruik buiten je bundel moet je wachten tot je facturatie periode gedaan is en dat is tot je de nieuwe factuur ontvangt.
Kan zijn dat er nu iets wordt aangerekend wat misschien aan het einde niet eens op je factuur komt. Heb dit ook al eens gehad en dan moest ik het niet betalen.
Dan pas als je de factuur hebt kan je in je gedetailleerde factuur zien wat er aangerekend wordt als je het moet betalen. Moest je niks betalen dan zie je het er ook niet op staan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |