annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Detail mobiele data in het buitenland /roaming kost

Topic gestart op: 15-07-22 17h59

Antwoorden: 4 antwoorden

Mike6
Aspirant verkenner

Detail mobiele data in het buitenland /roaming kost

Kan iemand mij uitleggen waar ik de details kan vinden van mijn mobiele data in het buitenland? Ik zit in Turkije, mijn mobiele data was uitgeschakeld in het vliegtuig. Heb 5 sms'en gestuurd en toch is er een bedrag van meer dan 50€ aan mobiele data in het buitenland? Volgens Orange is de reden roaming, maar als je niet belt of smst (en je mobiele data staat uit) kan je toch geen roaming 'verbruiken' of zie ik iets verkeerd? Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Bjornk
Aspirant verkenner

Hey Mike !!!

 

ik heb net hetzelfde en vind dit zelf zeer vreemd vorig jaar had ik het ook en deden ze er niks aan

dit jaar had ik me erop voor bereid om zeker mijn data (lees 3/4g ) niet aan te hebben behalve dan wifi en alsnog tijdens het laden gelijk 60€ buiten men bundel

 

voor geen enkele reden 

dus dit moet zeker gefixt worden want het is abnormaal dat ze je zomaar kunnen aanrekenen om niks ! En je gaat me niet vertellen dat die 5 berichten dat ik kreeg dat ik buiten de EU en een ander land zit telkens 10€ betaal 

zijn ze helemaal gek !

Josette
Wijze
Wijze

@Mike6  goedenavond,

denk eraan dat ons land het enige land is wat nog roaming kosten aanrekent. 

 

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

I don’t think so, @Josette 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Mike6 

Als je een detail wil hebben van je verbruik buiten je bundel moet je wachten tot je facturatie periode gedaan is en dat is tot je de nieuwe factuur ontvangt. 

Kan zijn dat er nu iets wordt aangerekend wat misschien aan het einde niet eens op je factuur komt. Heb dit ook al eens gehad en dan moest ik het niet betalen. 

Dan pas als je de factuur hebt kan je in je gedetailleerde factuur zien wat er aangerekend wordt als je het moet betalen. Moest je niks betalen dan zie je het er ook niet op staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen