annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Detail verbruik mobiel internet

Topic gestart op: 30-09-19 08h37

Antwoorden: 2 antwoorden

ters
Aspirant verkenner

Detail verbruik mobiel internet

Beste,

Kan ik op 1 of andere manier mijn internetverbruik per dag bekijken? Bij proximus in de klantenzone kan ik dit wel.

Ik heb nu redelijk hoog bedrag buiten bundel en zou graag weten welke dagen er veel verbruikt is met mijn abonnement.

Dank,

Tom

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@ters  u kan de MY ORANGE app downloaden op de gsm zodat u dan kan zien wat u verbruikt. U kan ook in de klantenzone een profiel aanmaken om uw verbruik te zien dit is dan via de pc. Bij Proximus kan men het ook niet per dag zien en bij Telenet ook niet dat zijn gewoon metertjes waar u elke dag heen kan kijken of u aan uw limiet ziet en dat dat is bij Orange ook zo. Dus download de app op de gsm en u kan uw verbruik zien ook ziet er trouwens uw betalingen staan en of er nog een betaling gedaan moet worden. En nog veel meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Kleine correctie, bij Telenet kunt ge uw internetverbruik wel degelijk dag per dag opvolgen en opvragen. Bij abonnementen waar het een rol speelt ziet ge zelfs het verschil tussen daluren en piekuren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen