Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-09-19 08h37
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Kan ik op 1 of andere manier mijn internetverbruik per dag bekijken? Bij proximus in de klantenzone kan ik dit wel.
Ik heb nu redelijk hoog bedrag buiten bundel en zou graag weten welke dagen er veel verbruikt is met mijn abonnement.
Dank,
Tom
@ters u kan de MY ORANGE app downloaden op de gsm zodat u dan kan zien wat u verbruikt. U kan ook in de klantenzone een profiel aanmaken om uw verbruik te zien dit is dan via de pc. Bij Proximus kan men het ook niet per dag zien en bij Telenet ook niet dat zijn gewoon metertjes waar u elke dag heen kan kijken of u aan uw limiet ziet en dat dat is bij Orange ook zo. Dus download de app op de gsm en u kan uw verbruik zien ook ziet er trouwens uw betalingen staan en of er nog een betaling gedaan moet worden. En nog veel meer.
Kleine correctie, bij Telenet kunt ge uw internetverbruik wel degelijk dag per dag opvolgen en opvragen. Bij abonnementen waar het een rol speelt ziet ge zelfs het verschil tussen daluren en piekuren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |