annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-sim en mobiel internet

Topic gestart op: 18-07-20 17h39

Antwoorden: 5 antwoorden

MathiB2
Gewaardeerd verkenner

E-sim en mobiel internet

OPGELOST

Hallo,

Het betreft een Pixel 4

Ik heb het probleem dat sinds het download mijn 4G 'knippert'.

Daarmee bedoel ik dat de indicator constant verdwijnt en weer verschijnt. Het mobiele internet werkt ook gewoon niet. Ik krijg geen verbinding. Bellen en sms'en werkt wel nog perfect.

Het probleem is ontstaan nadat ik de E-sim downloaddde (met een QR code die ik kreeg uit de winkel).

Let wel: ik heb geen fysieke simkaart meer in mijn toestel wat me het hele punt lijkt van de E-sim.

De APN instellingen heb ik allemaal nagekeken en deze waren reeds correct. Ook een herstart brengt geen oplossing.

Ik had ook reeds contact met de helpdesk maar die kon me niet meteen vertellen wat het probleem was.

Is het de bedoeling dat de fysieke sim dan toch aanwezig moet zijn? (Heb deze momenteel niet bij de hand dus kan het niet meteen uitproberen)

Ik had gehoopt dat ik het sim slot kon gebruiken voor een andere sim.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MathiB2
Gewaardeerd verkenner

Ik heb ondertussen nog eens herstart en het lijkt opgelost.

Mogelijks duurt het paar uurtjes voor dat allemaal in orde is. (Het is essentie ook een volledig nieuwe sim.. denk ik)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dus echt een volwaardig Orange product ... Ge moet veel geduld hebben .... 😋

Alle gekheid op een stokje, fijn dat het opgelost is. En dit is meteen ook weer een tip voor lotgenoten: heb gewoon wat meer geduld ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen