Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 21h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een probleem met mijn mobiel internet. Als mijn internet aanstaat heb ik enkel een h staan in laats van 4g .
Mijn internet is nog niet op want heb nog 9 gb voor deze maand . Hoe kan dit opgelost worden ?
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Via volgende link kan je door het ingeven van je adres kijken of je adres onder een 4G dekking valt:
http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl
Indien je net een nieuwe SIM kaart hebt, en je normaal wel op je adres 4G moet kunnen krijgen, kan je eens bij een Orange shop een nieuwe SIM kaart vragen. Vaak is het probleem dan opgelost.
Wat ook altijd kan zijn is dat je instellingen niet juist staan, zoals Kdennis reeds heeft gezegd. Of je instellingen in je telefoon niet juist staan. Bij oudere Apple toestellen kan je dit in de instellingen bij "Mobiel netwerk" terugvinden. Daar moet je zien dat de optie "4G netwerk" aan staat. Bij Android zou ik niet meteen durven zeggen waar dit staat.
Via volgende link kan je door het ingeven van je adres kijken of je adres onder een 4G dekking valt:
http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl
Indien je net een nieuwe SIM kaart hebt, en je normaal wel op je adres 4G moet kunnen krijgen, kan je eens bij een Orange shop een nieuwe SIM kaart vragen. Vaak is het probleem dan opgelost.
Wat ook altijd kan zijn is dat je instellingen niet juist staan, zoals Kdennis reeds heeft gezegd. Of je instellingen in je telefoon niet juist staan. Bij oudere Apple toestellen kan je dit in de instellingen bij "Mobiel netwerk" terugvinden. Daar moet je zien dat de optie "4G netwerk" aan staat. Bij Android zou ik niet meteen durven zeggen waar dit staat.
Hey Herwig56,
Heb je eerder wel op 4g kunnen surfen? Zorg dat je zeker bent dat de configuratie van je instellingen goed staan. Dit kun je perfect stap voor stap na zien via de website. Ga naar:
Hulp => toestellen&applicaties => configuratie => je gsm of tablet instellen. Klik dan op: "bezoek onze online configuratietool" kies dan jou merk en type gsm en dan internet handmatig instellen.
Als de instellingen juist zijn en je kan nog steeds niet op je 4G neem dan contact op met 5000 9klantendiest)
Groetjes
Ok. Bedankt ik zal bellen naar de klantendienst. De instellingen had ik al juist gezet omdat ik ook dacht dat daar de fout zat maar dat was niet zo .
Vroeger had ik hier ook 4g en mijn vrouw heeft ook 4g .
Morgen bellen naar de klanten dienst , alvast bedankt voor het antwoord.
Mvg
Daar zijn voornamelijk twee mogelijke oorzaken voor:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |