annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim op smartwatch

Topic gestart op: 17-08-23 10h45

Antwoorden: 5 antwoorden

bigMODDER
Leidende verkenner

Esim op smartwatch

@Totem Hallo,

Ik weet ondertussen dat deze vraag veel is voorbij gekomen , maar wanneer gaat Orange Esim ondersteuning uitbrengen voor de smartwatch? Komt het nog dit jaar?? Is er een update van wanneer we dit kunnen verwachten?

Groeten

Labels (3)
5 ANTWOORDEN 5
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@bigMODDER ik heb eens verder geneusd in Tribe en @patrick2 geeft er al iets meer over gezegd . Dat je dat feitelijk niet zo nodig hebt . Zie Esim voor smartwatch en de betekenis van Esim 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
bigMODDER
Leidende verkenner

Dit is in mijn geval wel tof te hebben , zo hoef ik men smartphone niet altijd bij me te hebben 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@bigMODDER @SVB Ze zijn er al van in 2021 mee bezig lees ik , duurt  toch dan wel heel lang voor jullie . Het is gemakkelijk bij Orange zijn maar ze zijn toch niet helemaal mee met de andere providers

IMG_0577.png

 Ik hoop dat het vlug voor jullie in orde mag komen . Ze beloven het al zolang jeetje voor jullie . Veel succes 🤞 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@bigMODDER Ik heb gelezen dat de synchronisatie automatisch doet met de agenda van het des betreffende gsm toestel.

Je kan zo dus ook oproepen + sms berichten ontvangen via je smartwatch e.d. en mobiele datagebruiken.

Orange bied dit nog niet aan maar is ermee bezig.

Mvg

Leden met de meeste pluimen