annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim voor Smartwatch

Topic gestart op: 18-12-24 22h55

Antwoorden: 4 antwoorden

meemichael
Rekruut scout

Esim voor Smartwatch

Heey,

ik vraag me af hoe het hier bij orange zit i.v.m met Esim voor smartwatch. 

Is dit al mogelijk of is het hier zelfde verhaal als bij proximus dat dit door allemaal rechten en contracten niet mogelijk is door eigendom of rechthebbende van telenet. 

Want daar is veel om te doen want Telenet is de enigste dit het kan en mag ondersteunen. 

Weet iemand al meer over dit? 

Labels (3)
4 ANTWOORDEN 4
bertvd74
Aspirant scout

Begrijp ik correct dat een Orange geen esim aanbiedt voor Apple Watch?
Ik was aan het overwegen om te switchen naar Orange maar dan is dit toch iets om 3 keer over na te denken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bertvd74 

Dat heb je correct en Proximus bied het ook niet aan , beter gezegd ondersteunen het niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@meemichael 

En waarom zou dit door rechten en contracten door andere providers niet mogen komen ? Het is niet dat Telenet een exclusief contract heeft om als enige provider E-sim op een smartwatch aan te bieden. Dan zou het betekenen dat geen andere provider dit mag en kan doen. 

Het zal enkel bij Orange als Proximus niet hoog in het vaandel staan en Telenet wil een stapje voor hebben op alles. En ja dat is ze gelukt maar dat is niet gezegd dat Orange als Proximus dit niet gaan aanbieden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@meemichael een goedemorgen,

je hebt het antwoord al gegeven hé.

Hier hetzelfde verhaal.

Jammer maar helaas.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen