Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-12-24 22h55
Antwoorden: 4 antwoorden
Heey,
ik vraag me af hoe het hier bij orange zit i.v.m met Esim voor smartwatch.
Is dit al mogelijk of is het hier zelfde verhaal als bij proximus dat dit door allemaal rechten en contracten niet mogelijk is door eigendom of rechthebbende van telenet.
Want daar is veel om te doen want Telenet is de enigste dit het kan en mag ondersteunen.
Weet iemand al meer over dit?
Begrijp ik correct dat een Orange geen esim aanbiedt voor Apple Watch?
Ik was aan het overwegen om te switchen naar Orange maar dan is dit toch iets om 3 keer over na te denken.
En waarom zou dit door rechten en contracten door andere providers niet mogen komen ? Het is niet dat Telenet een exclusief contract heeft om als enige provider E-sim op een smartwatch aan te bieden. Dan zou het betekenen dat geen andere provider dit mag en kan doen.
Het zal enkel bij Orange als Proximus niet hoog in het vaandel staan en Telenet wil een stapje voor hebben op alles. En ja dat is ze gelukt maar dat is niet gezegd dat Orange als Proximus dit niet gaan aanbieden.
@meemichael een goedemorgen,
je hebt het antwoord al gegeven hé.
Hier hetzelfde verhaal.
Jammer maar helaas.