Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-23 17h21
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een vraag: eind aug.kocht ik extra surfvolume aan (5gb) vermits ik niet meer genoeg had. De maand werd afgesloten op 8/09. Wat blijkt nu, mijn extra surfvolume verbruikt nu niet meer want ze nemen eerst mijn nieuwe surfvolume van de nieuwe maand... Dan heb ik toch €10 betaald voor niets want tegen dat deze maand om is is mijn extra volume vervallen èn is mijn data ook op. Is dit normaal? Ik zou toch denken dat er eerst het aangekochte volume wordt opgebruikt...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja, @Kim7
Je kunt 1 maal per facturatie cyclus veranderen
Het is geen nieuw abonnement, enkel een verandering
Als je hoger gaat betaal je pro rata temporis (= nu tot einde cyclus) het verschil
Dit zie je op de factuur, evenals de volledige volgende cyclus want je betaalt altijd een cyclus vooruit.
Als je terug lager gaat wordt het teveel aangerekend terug afgetrokken
Ja, @Kim7 zit zo in mekaar. Maar wat maakt het uit ? Op het einde van de maandcyclus is het resterende deel van je 4 GB abonnement ook weg. En die extra 5 GB zijn na 40 dagen weg
Soms is het beter van je abonnement in My Orange te verhogen naar een Go plus als je denkt van meer data nodig te hebben. De volgende maand verzet je dit dan terug naar Go Light
@Gregory Kun je dan zomaar telkens wisselen van go plus naar go Light? Zonder dat je vb 3 maand een abbo moet nemen...
Ja, @Kim7
Je kunt 1 maal per facturatie cyclus veranderen
Het is geen nieuw abonnement, enkel een verandering
Als je hoger gaat betaal je pro rata temporis (= nu tot einde cyclus) het verschil
Dit zie je op de factuur, evenals de volledige volgende cyclus want je betaalt altijd een cyclus vooruit.
Als je terug lager gaat wordt het teveel aangerekend terug afgetrokken
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |