annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra data bij go plus??

Topic gestart op: 26-05-20 21h52

Antwoorden: 14 antwoorden

rudike
Gewaardeerd verkenner

Extra data bij go plus??

Ik ben als LOVE klant omgeschakelt van Koala (mobiel), naar Go plus. Maar blijkbaar ben ik nu de extra (dubbele) data die ik love klant kreeg (8gb ipv 4gb) kwijt en heb ik go plus enkel 5GB. Is dat normaal?

Is dan een slechte zet geweest 🤔

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
TomB
Orange-werknemer

Beste @patrick2 ,

Dit telt voor het multiproductvoordeel in het algemeen (dit wordt in de systemen aanzien als een optie die automatisch actief komt indien aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan.) 

Alles wordt pro rata berekend. Nieuwe klanten, toevoeging nummers bij bestaande klanten, LOVE veranderingen, toevoeging kaarten, toevoeging opties. 

Indien er sprake is van Pro rata op de factuur krijgt men ook altijd op pagina 2 van de factuur een voorbeeld waarin een duidelijke uitleg staat.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

Bedankt @TomB  dan zijn we daarvan ook weer op de hoogte. Is heel belangrijke info want wij geven omtrent dit ook vaak info mee en willen niet de verkeerde info geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


rudike
Gewaardeerd verkenner

Had het hier ondertussen terug gevonden 👍🏻

patrick2
Wijze
Wijze

@rudike  als je naar de nieuwe Go Formule gaat blijft die korting lopen zolang je Love klant blijft. Dus je blijft die €21 behouden en dat is geen aanbieding voor nu of om klanten te lokken dat is een blijvende korting. 

Dat je nu de cloud kwijt bent of andere voordelen , zoals de dubbele data , had je ook even kunnen inlezen. Je kan op de website eerst altijd eens kijken wat het precies inhoud voor je een overstap maakt. Op die manier had je al een hoop kunnen weten. Het is niet aan Orange om iedereen op de hoogte te brengen persoonlijk wat er veranderd daar is de website voor. 

Zoals je het ziet als belazeren vind ik wel wat ver gezocht want het is geen belazeren daar zie je het toch echt verkeerd. Overal staat duidelijk op de website vermeld wat er in de nieuwe formules zit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


rudike
Gewaardeerd verkenner

Als ze zich de moeite doen om mensen wel een ander beter tarief plan aan te raden, konden ze dat ook even vermelden .

Het gedeelte van de dubbele data en van de  cloud word op een handige manier gewoon niet vermeld.

Als het niet word   vermeld, verwachten mensen niet dat ze het afnemen als je het eenmaal hebt. 

Leden met de meeste pluimen