annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FLYBOX TP LINK AL +7 jaar oud....vervangen?

Topic gestart op: 05-11-23 17h47

Antwoorden: 4 antwoorden

digiboy40
Aspirant genezer

FLYBOX TP LINK AL +7 jaar oud....vervangen?

OPGELOST

Hoi iedereen. Ik heb nog de "oude" TP Link Home Flybox en is inmiddels +7 jaar oud...ik krijg ook meldingen van "onveilige" wifi instellingen en dat de modem wat verouderd is. Inmiddels heeft Orange toch al 2 nieuwere modellen? Heeft de klant geen recht op een recent model zoals vroeger Telenet zelf een nieuwere modem kwam plaatsen? Ik betaal nu toch ook als klant al +7 jaar abonnementsgeld? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Zelfs voor de modem van vast internet, die gehuurd wordt moet men betalen om een nieuwer model te krijgen - tenzij men een boost neemt waarvoor de huidige modem niet geschikt is

Een flybox, daarentegen, wordt gekocht en dan ben je eigenaar.  Meer dan de tweejarige garantie zit er niet in.  Is hij daarna kapot, dan moet je een nieuwe kopen.

Dus vrees dat een update/vervanging er niet inzit

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
digiboy40
Aspirant genezer

Dus als ik met mijn bestaand abonnement een nieuwe Flybox wil betaal ik 39 euro? Klopt dit? 

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

eigenlijk is het zo dat je bij zo een flybox abonnement gewoon een gsm-data-abonnement neemt en dat de hardware van jezelf is.

Dus in feite hetzelfde als je een 4-5G modem zou kopen en er een kaart van bv proximus, orange of mobile vikings,... insteekt.

De onveilige wifi instellingen kan ook te maken met het type encryptie dat er op je wachtwoord staat om te verbinden, dat kan je misschien nog wel aanpassen.  bv als je geen wachtwoord op je wifi hebt staan, dan zal je sowieso deze melding krijgen.  Probeer je modem eens om te zetten naar een WPA2 encryptie als dat niet al het geval is...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Voor 39 EUR heb je een nieuwe Opgelost: Re: FLYBOX DEFECT - Tribe (orange.be)

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zelfs voor de modem van vast internet, die gehuurd wordt moet men betalen om een nieuwer model te krijgen - tenzij men een boost neemt waarvoor de huidige modem niet geschikt is

Een flybox, daarentegen, wordt gekocht en dan ben je eigenaar.  Meer dan de tweejarige garantie zit er niet in.  Is hij daarna kapot, dan moet je een nieuwe kopen.

Dus vrees dat een update/vervanging er niet inzit

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen