Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-12-21 12h04
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb 2 weken geleden een flybox gekocht bij Orange. Deze heeft een paar uur gewerkt en daarna nooit meer. Ik heb 5 keer gebeld met de klantenservice en ook 5 verschillende problemen en / of oplossingen ontvangen. Uiteindelijk ben ik maar naar de winkel gegaan en daar konden ze me ook niet direct helpen. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden, maar dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. We zijn nu al ruim een week verder.
Ik ben een goede klant bij Orange, maar ik vind deze service echt ondermaats!!!!!! Moet ik overstappen naar een andere provider?
Heeft iemand anders ook zulke slechte ervaringen?
@joostgreeve Wat is het probleem van de flybox?
Heb je het toestel naar een Orangewinkel gebracht en daar laten testen? Misschien kan je een andere toestel krijgen/omruilen?
@joostgreeve goedemiddag,
ook niet fijn wat je daar neerpent!
Wij vinden de hulp ook niet altijd goed hoe ze ermee omgaan.
Heb je al geprobeerd FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |