annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FlyBox Re-activatie

Topic gestart op: 08-05-20 17h48

Antwoorden: 14 antwoorden

Phil
Aspirant verkenner

FlyBox Re-activatie

Hallo,

Ik heb vorig jaar een Flybox abonnement stopgezet maar mocht de modem houden.

Ondertussen heb ik een internet abonnement bij een andere provider maar nu zou ik de FlyBox willen gebruiken op een andere locatie waar ik niet zoveel data nodig heb.

Vraag is of ik mijn FlyBox simpelweg kan heractiveren door er een andere sim kaart met 4g in te steken en zo ja, of dit met een nieuwe herlaadkaart kan of met een tweede kaart die aan mijn mobiel abonnement gelinkt wordt ?

Ik heb de originele SIM kaart nog maar ik vermoed dat die ondertussen gedeactiveerd is en hier niet meer voor gebruikt kan worden.

Heb al gezocht op de Orange website maar niet direct info gevonden die dit bevestigd.

Iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt voor eventuele feedback en stay safe !

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
sonya
Aspirant verkenner

Hoi

wij hebben ook een Flybox ,en gebruiken die al 2 jaar niet.maar willen die nu ook terug gebruiken maar weten niet hoe..ik heb me laten vertellen dat onze Flybox geblokkeerd is,maar we hebben ook nog t eerste kaartje.. wie kan ons eerlijk vertellen of we de Flybox nog kunnen gebruiken.

tenslotte hebben we onze flybox toch aangekocht..

groetjes

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@sonya denk dat je je kaar terug moet laten activeren.  Zou eens binnenspringen in een shop

Doe je kaart en je flybox ( of aankoop factuur daarvan) mee

TomB
Orange-werknemer

Beste @Phil ,

Je kan gewoon een easy internet @home abonnement afsluiten van onbepaalde duur indien je de modem al hebt. Zelfde voorwaarden. (€20/maand voor 50GB+100GB)

In de shops hebben ze deze kaarten liggen. 5min werk 😉


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Kennethvn
Rekruut scout

hallo TomB

wij zijn vandaag een nieuw kaartje gaan halen maar als ik mijn flybox aanzet brandt er eerst een groen lichtje, dan valt het teken van de wifi uit en paar seconden later de flybox is dit omdat de kaart nog niet actief is?

 

mvg, Kenneth

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen