annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox 4G+ geen internettoegang

Topic gestart op: 15-08-18 22h22

Antwoorden: 2 antwoorden

AxellB
Gewaardeerd verkenner

Flybox 4G+ geen internettoegang

OPGELOST

Goedeavond, 

Ik heb gisteren mijn Orange Flybox ontvangen (Huawei B525s)

Dit ter compensatie met mijn trage wifiW sinds enkele maanden..

Ik heb hier de simkaart ingestoken die erbij zat en hem dan ingestoken. De lampjes enzo werken en uiteindelijk ook een blauw lampje, wat wilt zeggen dat die 4G verbinding heeft.

Als ik naar http://flybox.home surf krijg ik ook te zien dat deze dus verbonden is en dat er 1 apparaat connected is, met de snelheid erbij.

Maar echter als ik verbind krijg ik steeds de melding 'Inloggen bij netwerk', als ik op die melding druk krijg ik te zien dat die simkaart niet met het apparaat werkt.

Dus ik kan verbinden met de flybox maar geen internettoegang, wie weet aan wat dit kan liggen? Abbonement staat ook gewoon in de klantenzone, de 'easy internet@home' dus dit is ook actief. En aangezien ik te zien krijg dat die verbonden is met het Orange netwerk vind ik het heel raar.

Als ik mijn vriendin haar sim erin steek (gewone gsm simkaart van proximus) werkt het zoals het moet. Hij vraagt ook achter de pin en dan kan ik gewoon surfen met de flybox.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@AxellB

Er zijn inderdaad nog personen die dit probleem hebben / gehad hebben:

https://community.orange.be/t5/Internet/Easy-Internet-Home-Modem-error/m-p/6242

Best terug naar de klantendienst en een nieuwe simkaart vragen. Je kan steeds naar dit forum refereren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

Ik maak ook gebruik via een Flybox, maar ik heb geen enkel probleem.
Het beste is gewoon inderdaad terug naar de winkel gaan en een andere modem en/of simkaart halen.

Misschien ook eens de vraag stellen of ze bij Orange even de modem en sim kunnen testen? Dan kunnen ze direct zien dat alles werkt.

Misschien kan je het volgende ook eens proberen:
Inloggen op je flybox, bij het verbinding even de verbinding verbreken en daarna terug verbinding maken.

Succes

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@AxellB

Er zijn inderdaad nog personen die dit probleem hebben / gehad hebben:

https://community.orange.be/t5/Internet/Easy-Internet-Home-Modem-error/m-p/6242

Best terug naar de klantendienst en een nieuwe simkaart vragen. Je kan steeds naar dit forum refereren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen