annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox DATA Orange

Topic gestart op: 28-04-22 19h02

Antwoorden: 2 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Flybox DATA Orange

OPGELOST

Ik ben reeds 6 jaar klant bij Orange. Ik surf via de Orange Flybox en krijg daarvoor 50 GB in de piekuren en 100 GB in de daluren en weekends. Wat ik niet eerlijk vind: ik betaal voor 150 GB/maand data, maar als de 50GB zijn opgebruikt in de piekuren kan je ook de resterende data in de daluren (100 GB) niet meer gebruiken. M.a.w: je bent alle data kwijt van de daluren. Toch heeft de klant daarvoor betaald! Je kan wel "herladen" maar dan betaal je nog eens extra. Data betalen en het niet kunnen gebruiken? Lijkt me een probleem! Internet via de Kabel is bij mij niet mogelijk: er ligt geen kabel want heb satelliet tv. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Surfer
Ervaren genezer

@digiboy40 Ik zou je willen adviseren om die 50 GB data overdag GOED in het oog te houden, want dat kan heel snel op geraken. Gebruik die om te surfen en deel die 50:4=12.5 GB/week.

Gebruik zoveel mogelijk GB 's avonds en in het weekend.

Als je niet genoeg hebt, dan kan je IDD bijkopen, maar zoals je zegt, is de flybox dan een dure zaak.

Als je meer GB moet gebruiken overdag, dan is Tadaam misschien een optie?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
XinixMechelen
Rekruut scout

Ik heb het gisterenavond ook voor het eerst ontdekt. Als de piekuren-data op is, dan gaat ook de dal-uren-date aan een slakkengang (en die krijg je dus nooit op aan dat tempo). Gisterenavond om 18u een top-up gevraagd. IS nu, 16 u later, nog steeds niet in orde. 'kan tot 24u duren' zegt de helpdesk, maar dat lees je nergens, zelfs niet in de kleine lettertjes...

Enkele maanden geleden ook opvallend snel door de data geraakt. Door screenshots te nemen van mijn flybox-data, kon ik aantonen dat Orange fout aan het meten was. Ze hebben dat rechtgezet. (Daarna bleek wel het paswoord van mijn flybox veranderd te zijn. Zou toeval kunnen zijn, maar toch...)

(De directeur van de klantendienst is het in februari afgestapt. Haar naam staat wel nog onder de mailtjes die je krijgt te bevestiging van de aanvraag om op te toppen...)

Surfer
Ervaren genezer

@digiboy40 Ik zou je willen adviseren om die 50 GB data overdag GOED in het oog te houden, want dat kan heel snel op geraken. Gebruik die om te surfen en deel die 50:4=12.5 GB/week.

Gebruik zoveel mogelijk GB 's avonds en in het weekend.

Als je niet genoeg hebt, dan kan je IDD bijkopen, maar zoals je zegt, is de flybox dan een dure zaak.

Als je meer GB moet gebruiken overdag, dan is Tadaam misschien een optie?

Leden met de meeste pluimen