annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox aanschafffen

Topic gestart op: 17-03-21 11h21

Antwoorden: 2 antwoorden

FamilyStruyven
Rekruut scout

Flybox aanschafffen

Gegroet allemaal,

Wij zijn van plan om een flybox aan te schaffen voor gebruik in een buitenverblijf aan de kust. Er is daar geen wifi of internet, de flybox lijkt ons daarom een goede keuze.

Maar... ik lees hier in verschillende topics dat het gebruik van een beveiligingscamera op wifi alsook van de nintendo switch misschien niet zou gaan met de flybox??

Vooraleer wij overgaan tot aankoop kan iemand van jullie ons bevestigen dat het gebruik van een beveiligingscamera en nintendo switch wel kan zonder een te moeilijke procedure (ik geef toe dat ik een leek ben wat betreft termen zoals poort, NAT, ...)

 

Alvast heel erg bedankt voor de feedback

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
filiphch
Gewaardeerde scout

ik heb een flybox

alles is te doen er mee

maar internet wordt niet stabiel na max 2 dagen

als je niet herstart zal internet regelmatig uitvallen

als je een constante stream er door jaagt (in mijn geval zoom meeting), kan je al na 5min fluiten achter een deftige verbinding

maar, oh, beter dan niets hé 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@FamilyStruyven 

Ik heb zelf geen FlyBox, maar het is correct dat er al problemen zijn geweest om sommige connecties te verwezenlijken; Deze zijn dan meestal wel gelinkt aan het NAT type dat gebruikt wordt. Dat is dan meestal gelinkt aan het soort IP adres dat je gekregen hebt.

Eigenlijk komt het in grote lijnen erop neer dat je een volwaardig publiek adres zou moeten krijgen. Uit zichzelf heeft een FlyBox dat niet.

Als je een beetje de zoekfunctie gebruikt zul je hierover meerdere topics vinden. Samengevat komt het hierop neer dat de klantendienst dit voor u in orde kan brengen, maar heel dikwijls gebaren ze van krommen haas of beweren ze dat ze dat niet kunnen of mogen.

Zaak is dan van voet bij stuk te houden, de CM heeft het hier ergens gepost, het kan en het mag.

Veel succes.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen