annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox > Internet Connectie valt geregeld weg

Topic gestart op: 03-06-20 09h43

Antwoorden: 15 antwoorden

Digbike
Gewaardeerd verkenner

Flybox > Internet Connectie valt geregeld weg

Sinds kort gebruik ik aan zee een Flybox om TV te kijken, bvb via Chromecast en de app VRT.NU e.a.

Maar tot mijn grote ergernis valt de connectie tijdens het kijken geregeld weg waardoor we weer een halve minuut tot een minuut moeten wachten om verder te kijken (m.a.w. de ganse tijd bufferen).

Nochtans als ik naar de modem kijk zijn alle streepjes actief, dus maximum bereik.

Als ik naar de website surf om de netwerkdekking te checken, staat het eveneens op het maximum.

Ik vind geen geldige reden waarom het dan niet zou werken... zéér frustrerend.

Het ligt zeker niet aan de Chromecast, noch aan de app's want die werken perfect als we op vakantie gaan met een andere internet connectie. 

Dus het lijkt alsof de Flybox modem een constante connectie niet kan verwerken, zeker voor videostreaming.

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Digbike 

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik zit sinds enkele dagen met hetzelfde probleem. Zeer vervelend als je van thuis werkt en verschillende online meetings hebt. Ik heb een easy internet@home abonnement met de databoost optie. Het lampje op de router is groen en ik heb maximaal bereik. Ik heb de router al meermaals opnieuw opgestart maar het probleem blijft aanhouden.

Is hier ondertussen al een oplossing voor?

Groetjes,

Jeff

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je kan altijd eens de klantendienst bellen en die vraag stellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Digbike ,

Is dit al in orde momenteel?

Er zijn deze middag wel bij meerdere mensen problemen geweest met hun 4G dus er zal waarschijnlijk nationaal een probleem geweest zijn. Ik heb er zelf enkele in de shop gehad en zelf vrienden die me berichten stuurden.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen